به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۴۰۹
تعداد بازدید: ۶۲۹
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
سفر ستاره اسپانیایی بارسلونا به لندن برای تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون با حاشیه جالبی همراه بوده است.

به گزارش میدان، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در چند وقت اخیر با حواشی زیادی روبرو شده است. طلاق پیکه از همسرش شکیرا و ماجرای خیانت او بازتاب بسیار زیادی در رسانه‌های جهان داشت و همین اتفاق باعث شد که او زیر ذره‌بین قرار بگیرد. البته او تاکنون واکنشی به این قضیه نداشته و سعی کرده از دوران تعطیلات تابستانی نهایت استفاده را ببرد.

 

جرارد پیکه به خاطر علاقه‌اش به تنیس و به ویژه دوستی با رافائل نادال به لندن سفر کرده تا مسابقات گرنداسلم ویمبلدون را از نزدیک تماشا کند. نکته جالب اینجاست که سفر پیکه به انگلیس شامل بازدید از فروشگاه بزرگ چلسی هم بوده است چراکه در تصاویری که از فرزندان پیکه منتشر شده، هر دو پیراهن تیم چلسی را به تن دارند و به نظر می رسد فرزندان این ستاره اسپانیایی، طرفدار تیم آبی‌پوش شهر لندن هستند.

 

آنتونی رودیگر و آندریاس کریستنسن، دو مدافع کلیدی چلسی قراردادشان را با این باشگاه لندنی تمدید نکردند و حالا چلسی برای جایگزینی آن‌ها مطمئنا به دنبال مدافع باکیفیتی خواهد بود. روزهای گذشته گفته می‌شد که ژاوی، سرمربی بارسلونا علاقه‌ای به حفظ جرارد پیکه ندارد و از لاپورتا خواسته که شرایط جدایی او را از نیوکمپ فراهم کند. با این تفاسیر اما بعید به نظر می‌رسد که چلسی به دنبال خرید جرارد پیکه باشد چراکه ژول کونده، ستاره فرانسوی سویا هدف اصلی آن‌ها در نقل و انتقالات است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴