به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۵۳۴۷
تعداد بازدید: ۱۱۴۹
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دو پیشنهاد جدی و متفاوت دارد.

به گزارش میدان، محمد شریفی جزو ۱۱ بازیکن پرسپولیس است که پس از اتمام فصل گذشته قراردادش با این باشگاه تمام شد. البته تا امروز خبری از تمدید قرارداد شریفی نیست و حتی شنیده شده که یحیی گل‌محمدی هم خیلی به تمدید قراداد این هافبک جوان تیمش اعتقادی ندارد.

از چند وقت پیش اخبار زیادی در خصوص تیم آینده محمد شریفی در رسانه‌ها مطرح شد. ابتدا اعلام شد که سه باشگاه سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور این بازیکن را می‌خواهند و بعد از آن هم صحبت از پیشنهاد‌هایی از قطر (که همچین پیشنهادی وجود نداشت) و قبرس شد. در این بین مذاکرات بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه سپاهان از همه جدی‌تر شد و حتی حرف از پیشنهاد ۹ میلیاردی این باشگاه اصفهانی به شریفی به میان آمد.

با این حال بد نیست بدانید بین اصلی‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن از سپاهان و البته یک تیم قبرسی است. به احتمال فراوان شریفی از بین این دو پیشنهاد به یکی جواب مثبت می‌دهد تا برای فصل آینده در یکی از این دو تیم حاضر باشد. ذکر این نکته ضروری است که با جدایی مطهری از پرسپولیس شانس تمدید قرارداد شریفی با این تیم به کمترین حد ممکن رسیده و بعید است که این بازیکن جوان فصل آینده جایی در پرسپولیس داشته باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴