به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۲۸۸
تعداد بازدید: ۱۱۲۵
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
مسئولان باشگاه استقلال در صورت توافق با مربی مدنظر خود با رقم قراردادی پایین‌تر از الکساندر نوری با او قرارداد امضا می‌کنند.

به گزارش میدان، مسئولان باشگاه استقلال سخت در تلاش هستند که در یکی دو روز آینده سرمربی جدید استقلال و جانشین فرهاد مجیدی را تعیین کنند. پروسه انتخاب سرمربی جدید مسئولان این باشگاه را به دردسر انداخته است. 

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که دو گزینه اروپایی مدنظر استقلال قرار دارد که مذاکرات با یکی از آنها در آستانه نهایی شدن است و توافق بر سر جزئیات آن باقی مانده است. مسئولان استقلال برای اینکه ماجرای افزایش قیمت الکساندر نوری تکرار نشود بدون سر و صدا با گزینه مدنظرشان در دوبی مذاکره کردند و به ایران بازگشتند. 

طبق پیگیری‌ها، قراردادی که برای این مربی در نظر گرفته شده چیزی در حدود 700 هزار دلار است که دو دستیار خارجی نیز جزو پک این قرارداد خواهند بود. همچنین به این مربی لیست بازیکنان فعلی به اضافه جذب بازیکنان مدنظر ارائه شده است.

در صورتی که قرارداد مربی مدنظر استقلال نهایی شود باید گفت قرارداد او کمتر از الکس نوری خواهد بود. نوری برای آمدن به این تیم خواهان 700 هزار دلار برای خودش و 400 هزار دلار برای دستیارانش شده بود که باعث شد مدیران استقلال قید همکاری با این مربی ایرانی - آلمانی را بزنند. 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
0
0
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱
حدودا روزی ده لیوان اگر گرم بشه هوا تا دوازده تا هم میخوره
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵