به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۱۲۸
تعداد بازدید: ۸۸۹
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
استقلالی ها در انتظار پاسخ نکونام هستند تا تکلیف نهایی سرمربی آینده استقلال را مشخص کنند.

به گزارش میدان،پس از صحبتهایی که در مورد استراماچونی در استقلال مطرح شد آبی ها تمایل زیادی به حضور این مربی نشان ندادند زیرا این گزینه ایتالیایی پس از ترک استقلال آنها را آزار داد و آبی ها راضی به تکرار ماجرای این مربی نیستند.

از طرفی جواد نکونام به امارات سفر کرده و هنوز پاسخ قطعی به مدیران تیم نداده است و سردار آجورلو نیز در انتظار این مربی است تا با امضای قرارداد این مربی اقدامات لازم را برای فصل آینده انجام دهد.

سرمربی فولاد اما با توجه به شرایط خاص استقلال و گزینه های محدودی که مدیران این تیم دارند برای آبی ها شروطی را در نظر گرفته که با ارسال پیغامی از امارات به اطلاع استقلالی ها رسانده است.

وی که برای جانشینی فرهاد مجیدی و قبول هدایت استقلال کار سختی در پیش دارد اعلام کرده که لیست بازیکنان مورد نظرش باید جذب شوند و نام یک لژیونر نیز در این لیست قرار دارد و از طرفی برای دستیارانش نیز شروطی دارد که قابل توجه است.

گفتنی است قرار شده این مربی فردا به کشور بازگردد و با استقلالی ها وارد مذاکرات جدی شود تا استقلالی ها در صورت عدم توافق سراغ گزینه های بعدی بروند اما به نظر حضور نکونام در استقلال قطعی است و معطلی در عنوان کردن نام وی به عنوان سرمربی استقلال تنها برای آرام شدن جو فعلی تیم و هواداران است!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴