به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۰۷۵
تعداد بازدید: ۶۲۵
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
یکی از مدافعان پرسپولیس به گل‌گهر سیرجان می‌پیوندد.

به گزارش میدان، یکی از تیم‌هایی که فصل نقل‌وانتقالات پرسروصدای را در تابستان پیش رو تجربه خواهد کرد پرسپولیس است. در حال حاضر مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند به این تیم پیوستند و چند بازیکن و ستاره دیگر هم در آستانه پرسپولیسی شدن هستند. از آن طرف این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شوند.

 

یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس بسیار بالاست سعید آقایی مدافع چپ این تیم است. آقایی پس از چند سال حضور در پرسپولیس به نظر می‌رسد که دیگر شانسی برای حضور در این تیم ندارد و باید او را یکی از جداشده‌های قطعی پرسپولیس دانست.

در همین خصوص گفته شده که سعید آقایی برای فصل بعد با تیم گل‌گهر سیرجان به توافق رسیده است و قرار است که به این تیم برود و شاگرد امیر قلعه‌نویی شود. این در شرایطی است که گفته می‌شود یک یا دو مدافع چپ جدید به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه خواهند شد.

 

از آن طرف سعید مهری هافبک استقلال که امسال نتوانست زیاد برای آبی‌پوشان به میدان برود هم مدنظر گل‌گهر ‌‌‌و امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد باشگاه گل‌گهر کار دشواری برای جذب آقایی و مهری نداشته باشد و این دو بازیکن به زودی به سیرجان بروند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶