به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۹۲۲
تعداد بازدید: ۹۷۴
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
سقوط یک تیم از لیگ برتر انگلیس، به نفع باشگاه بارسلونا خواهد بود.

به گزارش میدان، تیم لیدزیونایتد، روز یکشنبه در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس در دیداری مهم و سرنوشت‌ساز به مصاف برنتفورد خواهد رفت. لیدزیونایتد در خطر سقوط به چمپیونشیپ قرار داد و این بازی برای آن‌ها بسیار حیاتی خواهد بود.

 

این در شرایطی است که از مدت‌ها قبل باشگاه بارسلونا به دنبال جذب رافینیا، فوق ستاره برزیلی لیدز بوده و این دیدار تاثیر مستقیمی بر آینده او خواهد داشت. گفتنی است عثمان دمبله به احتمال زیاد از جمع آبی‌اناری‌ها جدا می‌شود و حالا باشگاه بارسلونا برای تقویت جناح راست به دنبال عقد قرارداد با رافینیا است. با این وجود باشگاه کاتالانی در هفته‌های اخیر هیچ اقدام رسمی‌ای انجام نداده چراکه منتظر سرنوشت تیم لیدزیونایتد در لیگ برتر انگلیس است.

 

براین اساس روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو اعلام کرد که سقوط لیدزیونایتد به دسته پایین‌تر به نفع بارسلونا خواهد بود. در صورت چنین اتفاقی، روند قرارداد با رافینیا تسهیل می‌شود و احتمالا قیمت این بازیکن بسیار کاهش پیدا می‌کند.

 

بارسلونا برای سقوط این تیم لحظه‌شماری می‌کند!

 

این روزنامه در گزارش خود اشاره کرد که رافینیا با لیدزیونایتد توافق شفاهی انجام داده تا در صورت سقوط این تیم با ۲۵ میلیون یورو جدا شود. این درشرایطی است که اگر لیدز موفق به ماندن در لیگ برتر شود، باشگاه انگلیسی در ازای دریافت ۵۰ تا ۵۵ میلیون یورو اجازه جدایی ستاره خود را خواهد داد که این مبلغ برای باشگاهی مثل بارسلونا که در شرایط مالی نامساعدی قرار دارد، بسیار حائز اهمیت است.

 

بارسلونا برای سقوط این تیم لحظه‌شماری می‌کند!

 

گفتنی است تیم لیدزیونایتد با ۳۵ امتیاز در رتبه هجدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با اینکه هم‌امتیاز با برنلی رده هفدهمی است اما تفاضل گل بدتری نسبت به این تیم دارد. تیم برنلی به مصاف نیوکاسلی خواهد رفت که هفته گذشته موفق شده بود آرسنال را شکست دهد. حالا علاوه بر رقابت تنگاتنگ لیورپول و منچسترسیتی برای قهرمانی باید دید در پایان جدول چه تیمی به عنوان سومین تیم سقوط‌کننده راهی چمپیونشیپ می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷