به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۸۹۷
تعداد بازدید: ۷۷۲
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
مدافع منچسترسیتی، به هم‌تیمی جدید خود هشدار داد.

به گزارش میدان، پس از کش و قوس‌های فراوان ارلینگ هالند، ستاره تیم دورتموند به باشگاه منچسترسیتی پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا شود. بدین ترتیب سیتیزن‌ها بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی هالند را به دورتموند پرداخت کردند تا این مهاجم نروژی به جمع آبی‌های شهر منچستر اضافه شود. پیش از این هالند مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دیگری از جمله بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن، رئال‌مادرید و بارسلونا قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که راه پدرش، آلف اینگ را در پیش بگیرد.

 

ارلینگ هالند در دوران حضور ۲ ساله‌اش در تیم دورتموند ستاره بلامنازع زنبورها بود و توانست در ۸۹ بازی برای این تیم ۸۶ گل به ثمر برساند. این در شرایطی است که روز گذشته کایل واکر، مدافع سیتیزن‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منچسترسیتی متکی به یک فرد نیست و هالند باید بداند که به چه تیم بزرگی آمده است.

 

کایل واکر در این باره گفت: هالند بازیکن بزرگی است. من در لیگ قهرمانان اروپا مقابلش بازی کرده‌ام اما او باید بداند که به تیمی نیامده تا تک ستاره‌اش باشد. این در شرایطی است که پیش از این، واکر در جواب سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا دی بروین بهترین بازیکن منچسترسیتی است، گفته بود: دی بروین بازیکن بزرگی است اما ما بهترین بازیکن یا چیزی شبیه به آن را نداریم و ما یک تیم هستیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸