به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۸۲۴
تعداد بازدید: ۷۱۸
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
مربی استقلالی تیم هوادار برای ادامه همکاری با این تیم فردا جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش میدان، تیم فوتبال هوادار در ابتدای لیگ جاری از سوی رضا عنایتی به مالکی خصوصی واگذار شد. از این رو این مربی دیگر دخل و تصرفی در شرایط مالی ندارد. از طرفی چند هفته‌ای بیشتر به پایان لیگ باقی نمانده و بازیکنان این تیم از نیم فصل تا کنون چیزی دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که مسئولان این باشگاه تاکنون به همه اعضا ۵۵ درصد پول پرداخت کردند.


با این حال بازیکنان از شرایط موجود ناراضی هستند. همین موضوع باعث شد تا رضا عنایتی خواهان جلسه‌ای با مسئولان و مالک باشگاه شود. به همین منظور طی روزهای آینده جلسه‌ای در باشگاه هوادار تشکیل و در مورد مسائل مالی و دیگر مشکلات این تیم بحث خواهد شد.


یکی از موارد دیگری که عنایتی می‌خواهد در جلسه مذکور مطرح کند، ادامه همکاری با باشگاه هوادار است. شنیدیم مالکان فعلی از تیم‌داری در لیگ برتر پشیمان شدند و یکی از دلایل عدم پرداخت بازیکنان همین است. از این رو در جلسه آینده در مورد ادامه همکاری با عنایتی و برنامه‌شان برای فصل بعد تصمیم‌گیری خواهند کرد.


این در حالی است که رضا عنایتی یکی از شروط ادامه همکاری با باشگاه هوادار را تقویت تیم در فصل بعد اعلام کرد و سه بازیکن سطح اول فوتبال ایران را در لیست فصل آینده خود جا داده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷