به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۸۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۹۹
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
سرمربی سابق پرسپولیس بنا به دلایلی نمی‌تواند و نمی‌خواهد در شرایط فعلی به پرسپولیس و ایران برگردد.

به گزارش میدان، در چند روز گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران و البته پرسپولیس. البته هم خود برانکو و هم محمد محمدی در گفت و گو‌هایی جداگانه با میدان این خبر را تکذیب کردند، اما شاید بهتر باشد بدانید برانکو به چه دلایلی فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد.

بدهی سنگین و نجومی مالیاتی پرسپولیس به برانکو

مهمترین دلیلی که برانکو علاقه و برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد بدهی سنگین مالیاتی او است که توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده. باشگاه پرسپولیس برای ۴ سال حضور برانکو در ایران مالیات او را پرداخت نکرده آنهم در شرایطی که این مسئله جزو قرارداد برانکو بوده. شنیده‌ها حاکی از آن است اصل بدهی مالیاتی برانکو که باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شده بین ۴ تا ۵ میلیارد تومان است که البته به اضافه جرایم دیرکرد بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد می‌شود. البته اگر قرار باشد بدهی مالیاتی یکجا پرداخت شود دیگر خبری از جریمه دیرکرد نیست. با این شرایط به محض اینکه برانکو به ایران بیاید تا زمان پرداخت مالیات از کشور ممنوع الخروج می‌شود. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ابتدا باید موضوع بدهی مالیاتی را حل فصل کند تا برانکو بتواند به ایران برگردد.

حمایت پادشاه عمان از برانکو

یکی دیگر از دلایل مهمی که برانکو حضور در عمان را به ایران در شرایطی فعلی ترجیح می‌دهد حمایت پادشاه عمان از او برنامه‌هایش برای تیم ملی عمان است. شنیده‌ها حاکی از آن است که "هیثم بن طارق آل‌سعید" پادشاه عمان به رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال عمان دستور داده تا هرآنچه نیاز برانکو است برطرف شود تا تیم ملی عمان در جام ملت‌های پیش رو موفق شود. این حمایت‌ها شامل امکانات سخت افزاری، اردو‌های آماده‌سازی، بازی‌های دوستانه و ... است.

قرارداد خوب با عمان

مسئله دیگر قرارداد خوب برانکو با عمان است. این قرارداد تا پایان جام ملت‌های آسیا اعتبار دارد و از نظر مالی هم بسیار خوب است. حتی طبق اعلام محمد محمدی برانکو بخش زیادی از قراردادش را هم گرفته تا دیگر مسئله مالی نداشته باشد. این مسئله را با مشکلات مالی برانکو در ایران مقایسه کنید تا متوجه شوید چرا این سرمربی کروات علاقه‌ای به بازگشت به ایران و پرسپولیس در شرایط فعلی ندارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷