به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۴۷۷۸
تعداد بازدید: ۶۴۳
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شرایط عجیبی را در این تیم تجربه می‌کند.

به گزارش میدان، یکی از ابهامات و اتفاقات عجیب تیم فوتبال پرسپولیس در ۲ سال گذشته بحث مهدی مهدیخانی بوده. بازیکنی که در ابتدای ۲ فصل گذشته از واراژدین کرواسی به پرسپولیس پیوست. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن مبلغ ۵۰ هزار یورو را هم به این باشگاه کروات پرداخت کرد.


پس از پیوستن مهدی مهدیخانی به پرسپولیس کم کم مشخص شد که این بازیکن از نظر فنی با بقیه بازیکنان متفاوت است و به نوعی در حد پرسپولیس نیست از همین رو انتظار می‌رفت مهدیخانی هم مانند بازیکنان دیگری که از نظر فنی خوب نبودند از پرسپولیس کنار گذاشته شود اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد تا مهدیخانی تا امروز بازیکن پرسپولیس باشد. این در شرایطی است که در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی شایعه کنار گذاشته شدن مهدیخانی مطرح شد اما به واقعیت تبدیل نشد.

 

در این بین و زمان‌هایی که پرسپولیس کمبود مهاجم هم داشت به این بازیکن بازی نرسید تا ابهامات و سوالات در خصوص او زیاد شود. سوال بسیار مهم در خصوص این بازیکن این است که اگر مهدیخانی بازیکن خوبی بوده که تا امروز در پرسپولیس مانده چرا برای این تیم بازی نمی‌کند و اگر بازیکن ضعیف و بدی بوده چرا در این دو سال از پرسپولیس کنار گذاشته نشده است؟ قطعا هیچکسی به اندازه یحی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس نمی‌تواند پاسخ درست و روشن را در این مورد بدهد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰