به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۴۷۴۹
تعداد بازدید: ۸۴۸
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در اصفهان تدابیر ویژه‌ای دارد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن، امروز تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. در همین خصوص قرار شده که کاروان پرسپولیس با تدابیر ویژه وارد اصفهان شود و فردا (دوشنبه) از هتل به سمت ورزشگاه فولادشهر برود.

باتوجه به اتفاقات دو فصل پیش در اصفهان و حمله چند هوادار سپاهان به اتوبوس پرسپولیس با نارنجک دستی، هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا پرسپولیسی‌ها بدون مشکل به اصفهان و پس از آن به ورزشگاه فولادشهر بروند. قرار است طبق معمول اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها از فرودگاه تا هتل کوثر و از هتل کوثر تا فولاد شهر و برعکس اسکورت شود تا اتفاقی رخ ندهد.

همچنین قرار شده که اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها در فرودگاه اصفهان از پیش حاضر باشد تا بلافاصله سرخپوشان را به هتل ببرد. از طرف باشگاه پرسپولیس و افسر امنیتی باشگاه هم با مسئولان انتظامی و امنیتی اصفهان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا مشکلی پیش نیاید. البته شایان ذکر است که پس از آن اتفاق برای پرسپولیس در اصفهان، این تیم یکبار دیگر به اصفهان سفر کرد که مشکلی پیش نیامد، اما با این وجود تدابیر ویژه‌ای برای بی خطر بودن سفر پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸