به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۳
۴۷۴۴
تعداد بازدید: ۶۴۴
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مسئله بازنشستگی سیدرضا صالحی‌امیری از ابتدای اردیبهشت و تعویق بازی‌های آسیایی آیا دلیل کمی برای برگزاری هر چه زودتر انتخابات کمیته ملی المپیک است؟ هیات اجرایی هنوز هم قصد اعلام زمان برگزاری انتخابات را ندارد؟

به گزارش میدان، سیدرضا صالحی‌امیری سال گذشته چندین بار تاکید کرده بود که انتخابات کمیته ملی المپیک را در موعد قانونی، ۱۷ اسفند به انجام خواهد رساند، اما در عمل این اتفاق نیفتاد و مجمع انتخاباتی به مجمع عادی و سالیانه تبدیل شد.


دلیل آن نیز از سوی هیات اجرایی، عدم تایید آیین‌نامه برگزاری انتخابات از سوی IOC گزارش شد، چیزی که مشخصا دلیل قابل قبولی برای تعویق مجمع نبود و اعضای هیات اجرایی می‌توانستند زودتر برای گرفتن تاییدیه کمیته بین‌المللی المپیک اقدام کنند، چون تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی از ماه‌ها قبل مشخص شده بود.
به هرشکل در آن مقطع برگزاری انتخابات به تعویق افتاد و در ادامه برای آنکه ورزش ایران دچار مشکل و حاشیه نشود، مقرر شد انتخابات به بعد از برگزاری بازی‌های آسیایی موکول شود.


هنوز تصمیم شورای المپیک آسیا در مورد تعویق بازی‌های آسیایی به کشور‌ها ابلاغ نشده بود که خبر بازنشستگی سیدرضا صالحی‌امیری رسانه‌ای شد. طبق نامه‌ای که در اختیار رسانه‌ها هم قرار گرفت، این مدیر از ابتدای اردیبهشت بازنشسته محسوب می‌شد، اما همچنان طی این مدت در جلسات ورزشی داخلی و خارجی شرکت کرده و از اردو‌های تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بازدید کرد.


حالا دیگر بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده و اگر اساسا لغو نشود، در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود تا این روز‌ها علاوه بر مسئله بازنشستگی، یک دلیل بزرگ دیگر نیز برای برگزاری هر چه زودتر انتخابات وجود داشته باشد.
اگر در ماه‌های پیش رو انتخابات برگزار نشود، در سال ۲۰۲۳ رشته‌های المپیک درگیر مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود و ورزش از محل بلاتکلیفی کمیته ملی المپیک به شدت ضرر خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۷۷۸