به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۶۹۵
تعداد بازدید: ۱۳۸۴
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه شرط مهمی دارد.

به گزارش میدان، چند روزی است که با درخواست و اعلام یحیی گل‌محمدی مذاکرات باشگاه پرسپولیس با میلاد سرلک و مهدی ترابی برای تمدید قرارداد آغاز شده است. با اعلام گل‌محمدی اولویت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با ۱۱ بازیکنی که در انتهای فصل قراردادشان تمام می‌شود با ملی‌پوشان است.


در همین خصوص در یکی، دو روز گذشته جلساتی بین میلاد سرلک، مهدی ترابی و باشگاه پرسپولیس برگزار شد که به گفته طرفین خروجی مثبی داشته است. مهدی ترابی برای تمدید قراردادش طلب ۱.۷ میلیاردی‌اش را خواسته و سرلک هم برای تمدید شرط مهمی دارد.


باتوجه به اینکه سرلک چند پیشنهاد خوب قطری دارد به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورتی قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند که از نظر مالی افزایش چشم‌گیری داشته باشد. قرارداد امسال سرلک ۲.۶ میلیارد بوده و از قرارداد سال اولش که مبلغ کمتری بوده ۱.۵ میلیارد را به پدیده داده است. به همین دلیل سرلک از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته که در قراردادش افزایش چشم‌گیر مالی داشته باشد.


گفتنی است که سرلک از بازیکنان خوب و تاثیرگذار پرسپولیس در ۲ سال گذشته بوده که با مبلغ بسیار پایینی با این باشگاه قرارداد دارد، به همین دلیل به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس و البته کادرفنی این باشگاه مخالفتی با افزایش قرارداد مدنظر سرلک نداشته باشند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵