به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۸
۴۶۸۰
تعداد بازدید: ۷۷۳
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
به نظر می‌رسد هر چه می‌گذرد اعتقادات خرافی در فوتبال بیشتر شده و تفکر رمال‌ها بیش از تفکر مربیان در فوتبال ایران نقش دارد.

به گزارش میدان، شاید برایتان جالب باشد بدانید اهالی فوتبال بیش از آن که فکر کنید خرافاتی هستند. به همین دلیل در میان اغلب افراد این فوتبالی‌ها هستند که پای رمال، جادوگر و فالگیر را به ورزش باز کرده و به همین دليل ردپای آنها را در فوتبال ایران و حتی تیم ملی می‌بینیم.


خیلی از این مربیان توانایی‌های خود را انکار کرده و برای موفقیت در کارشان به سراغ رمال‌ها می‌روند و می‌خواهند با کمک جادوی آنها به موفقیت برسند. دلیل این کارشان هم این است که معتقدند حریفان از همین راه به نتیجه رسیدند و در کل اعتقادی به توانایی‌های خود و همکارانشان در تیم حریف ندارند.


کاملا مشخص است چرا در برخی حرفه‌ها چنین اعتقادات خرافی بیشتر است و نیاز به توضیح نیست. فقط جای تاسف است که حتی برخی از آنها به رنگ پیراهن، مارک لباس و این قبیل مسائل هم توجه می‌کنند و لباس خوش‌یمن و بدیمن را در برخی بازی‌ها سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.


در این مورد اما هر بار اخبار اینچنینی ما را متحیر می‌کند. با این که بارها چنین اتفاقات و رفتارهایی را در بین اهالی فوتبال دیدیم همچنان اما با رفتارهای اینچنینی شوکه می‌شویم. اخیرا شنیدیم یک مربی لیگ‌برتری که مدتی بدون تیم بود و چند وقت پیش بعد از مذاکره با همه تیم‌هایی که مربیان‌شان را تغییر دادند تیم گرفت برای رسیدن به جایگاه فعلی دست به دامن جادوگر مازنی شده است. جالب‌تر این که یکی از عوامل تیم حریف به او در ملاقات با این رمال کمک کرده و به قول خودش خیر رسانده است.


نکته اینجاست که متاسفانه برخی اهالی رسانه که قشر فرهنگی جامعه نیز محسوب می‌شوند در این اقدامات حضور فعال دارند و حتی به مربیان و بازیکنان و مدیران توصیه می‌کنند برای بهبود کارشان با رمال‌های معروف که مدت‌هاست دستی بر آتش فوتبال دارند ملاقات کنند!


هر چند افراد نزدیک به این اعضای رسانه‌ای مدعی هستند در این بین سفره‌ای پهن است که مربی، بازیکن، دلال، رمال و خبرنگار همگی از آن فیض می‌برند. در واقع شاید خیلی از این ملاقات‌ها که ارقام نجومی هم در آن رد و بدل می‌شود ساختگی و برای شیره مالیدن بر سر این فوتبالی‌های خرافاتی است و همه شرکت کنندگان در این مباحث واقعا به چنین چیزهایی اعتقاد نداشته باشند اما از ساده لوحی مراجعه کنندگان استفاده کرده و به نوایی می رسند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴