به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۶۴۲
تعداد بازدید: ۶۲۲
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
درحالیکه چندی پیش اعلام شد که سیدرضا صالحی‌امیری تا پایان بازی‌های آسیایی در کنار کمیته ملی المپیک خواهد بود، به نظر می‌رسد یک بار دیگر فایل رفتن در مورد این مدیر باز شده باشد.

به گزارش میدان، دوره ریاست صالحی‌امیری ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و قرار بود مجمع انتخاباتی ۱۷ اسفند برگزار شود، اما به دلیل اقدام دیرهنگام برای تایید آیین‌نامه کمیته ملی المپیک از سوی IOC انتخابات به تعویق افتاد و در مجمع عادی کمیته، اینطور مصوب شد که صالحی‎امیری همچنان رئیس کمیته بماند چراکه بازی‌های آسیایی در پیش است و تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها اکنون مسابقات مقدماتی و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند. همچنین مجمع تصمیم گرفت که انتخابات در مهر ماه و در پایان بازی‌های آسیایی برگزار شود.


درحالیکه چندی پیش موضوع بازنشستگی سیدرضا صالحی‌امیری مطرح شد که در این نامه عنوان شده بود که او کارمند نهاد ریاست جمهوری است و اول اردیبهشت ۱۴۰۱ بازنشسته می‌شود، اما در ادامه گفته شد که بازنشستگی او پایان شهریور سال جاری است، در عین حال نیز این موضوع مطرح بود که ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب نمی‌شود که قانون بازنشستگی در مورد صالحی‌امیری اعمال شود.


ظاهرا بار دیگر نامه‌ای به دست رئیس کمیته ملی المپیک رسیده که تاریخ بازنشستگی او اول اردیبهشت عنوان شده و این در حالی است که سیدرضا صالحی‌امیری از سال گذشته تا کنون در پاسخ به سوالی در مورد احتمال حضور دوباره‌اش در انتخابات کمیته، به وضوح از تصمیم خود صحبت نکرده، اما خیلی بر این باورند که او قصد حضور دوباره در انتخابات را دارد.


با این وجود مطرح شدن چند باره موضوع بازنشستگی این مدیر نشان می‌دهد که فایل رفتن برای صالحی‌امیری بار دیگر باز شده و به نظر بعد از بازی‌های آسیایی رئیس جدیدی در راس کمیته ملی المپیک قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه باید دید مسئله بازنشستگی باعث می‌شود که باوجود تصویب مجمع برای موکول شدن زمان برگزاری انتخابات به بعد از بازی‌های آسیایی، صالحی‌امیری زودتر از موعد کمیته را ترک می‌کند؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴