به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۶۳۵
تعداد بازدید: ۶۳۱
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
سرمربی تیم استقلال در تمرینات اخیر بازیکنانش را تهدید به کسر از قراردادشان کرده است.

به گزارش میدان، تمرینات تیم استقلال برای آماده‌سازی دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر این روزها به صورت جدی در مجموعه انقلاب پیگیری می‌شود. طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان در دومین دیدار تدارکاتی‌شان نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هوادار برود. استقلال در اولین بازی تدارکاتی خود فجرسپاسی شیراز را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. 

 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در این مدت صحبت‌های زیادی با شاگردانش انجام داده است و بارها از آنها خواسته بدون توجه به حواشی که ایجاد می‌شود، تمرکزشان را برای برگزاری تمرینات و بازی‌های پیش رو بگذارند، او همچنین تأکید کرده که کمتر در صفحات مجازی حضور داشته باشند.

 

 

مجیدی درباره یک مورد نیز با بازیکنان صحبت کرده است و به آنها اعلام کرد هر بازیکن یا عواملی از تیم دیر به تمرینات بیایند، 5 درصد از قراردادشان کسر خواهد شد. سرمربی استقلال تأکید کرده است که در شرایط کنونی نظم و انضباط و داشتن تمرکز اهمیت زیادی دارد و اگر قرار باشد همه بی توجه و بیخیال باشند زحمات یک سال استقلال معنایی پیدا نخواهد کرد.

 

استقلال که با فاصله 6 امتیازی به نسبت پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد 6 بازی در لیگ دارد که ابتدا باید با سپاهان در اصفهان بازی کند و سپس با تیم‌های پدیده مشهد، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان روبرو شود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴