به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۴۶۳۴
تعداد بازدید: ۷۱۵
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
رئیس فدراسیون از همان روزی که مسئولیت را برعهده گرفت یکی از انتقاداتش مربوط به تعداد زیاد کارمندانش بود که حالا تعداد حقوق بگیران این فدراسیون به تعداد مد نظر آقای رئیس رسیده است.

به گزارش میدان، علیرضا دبیر روز 26 تیر ماه سال 98 در رقابت با حمید بنی‌تمیم و عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد، البته کاندیدای دیگری هم در مجمع انتخاباتی حضور داشتند اما باتوجه به آرا، جدی‌ترین رقبای قهرمان المپیک 2000 سیدنی همین دو نفر بودند که درنهایت در انتخاباتی که به دور دوم کشیده شد، دبیر ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.

 


او بعد از آنکه در فدراسیون حاضر شد، بارها و بارها از دو سه موضوع گلایه کرد، یکی بدهی میلیاردی فدراسیون و دیگری تعداد بالای کارمندان فدراسیون که رئیس فدراسیون اعتقاد داشت تعداد آنها بی‌دلیل بسیار زیاد شده و تامین حق و حقوق و سنوات این تعداد بار سنگینی را روی دوش کشتی ایجاد خواهد کرد.

 


فدراسیون کشتی در همان مقطع اعلام کرد که تعداد کارمندان این فدراسیون 113 نفر است اما اکنون، در حالیکه دومین ماه سال 1401، سومین سال ریاست علیرضا دبیر به نیمه نرسیده، تعداد کارمندان به گفته فدراسیون کشتی به 31 نفر رسیده که به صورت تقریبی به یک چهارم قبل تبدیل شده است.

 


فدراسیون همچنین می‌گوید تسویه حساب کامل با این تعداد صورت گرفته و بیمه و سنوات آنها تا به روز است که هیچ‌گونه بدهی‌ای فدراسیون به کارمندانش ندارد. همچنین به گفته فدراسیون، همه کسانی که از جمع کارمندان جدا شده‌اند این امر با رضایت صورت گرفته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸