به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۶۱۸
تعداد بازدید: ۶۶۱
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
رقابت دو تیم اینترمیلان و آث‌‌میلان برای عنوان قهرمانی، به اوج رسیده است.

به گزارش میدان، یکی از هیجان‌ انگیزترین رقابت‌های سری‌آ در سال‌های اخیر به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده است. دو تیم اینترمیلان و آث‌میلان در بالای جدول قرار دارند در حالی که فقط ۴ هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و برای هیچکدام جای کوچکترین اشتباهی وجود ندارد. روسونری با ۷۴ امتیاز از ۳۴ بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ جای گرفته و تنها دو امتیاز با مدافع عنوان قهرمانی یعنی اینتر فاصله دارد.

 

اما دیگر تیم بزرگ ایتالیا یعنی یوونتوس فاصله زیادی برای عنوان قهرمانی دارد و باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند. علاوه براین تیم رم، تحت هدایت ژوزه مورینیو، همچنان به تعقیب بانوی پیر برای رسیدن به رده چهارم ادامه می‌دهد.


برنامه بازی‌های اینترمیلان در ادامه راه آسان‌تر از آث‌میلان است. اینتر در ماه گذشته شرایط بدی را سپری کرد چراکه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و رتبه اول جدول لیگ را از دست داد اما در ماه جاری شرایط متفاوت شد و دوباره به رقابت برای عنوان قهرمانی بازگشت.

 

اینترمیلان پس از شکست سه بر صفر مقابل میلان در نیمه نهایی جام حذفی، روز چهارشنبه در لیگ به مصاف بولونیا می‌رود. در صورت پیروزی بر بولونیا، شاگردان اینزاگی با یک امتیاز مجددا به صدر جدول خواهند رفت.

 

اینترمیلان در ادامه باید تیم‌های اودینزه و کالیاری در خارج از خانه و تیم‌های امپولی و سمپدوریا در جوزپه‌مه‌آتزا دیدار کند که همگی در نیمه دوم جدول قرار دارند. از سوی دیگر، میلان منتظر است تا ببیند نتیجه دیدار اینتر و بولونیا چه می‌شود و آیا آن‌ها همچنان در صدر جدول رده بندی باقی می‌مانند یا خیر. روسونری روی کاغذ برنامه سخت‌تری نسبت به نراتزوری دارد چراکه باید در خانه با فیورنتینا و آتالانتا و خارج از خانه با هلاس ورونا و ساسولو روبرو شود.

 

اینترمیلان با شرایطی بهتر از میلان به مرحله نهایی و سرنوشت ساز فصل نزدیک می‌شود و آخرین بازی آن‌ها در جام حذفی، بهترین گواه بر تفاوت دو تیم در حال حاضر است. نراتزوری به عملکرد عالی خود ادامه می‌دهد و توانستند در این ماه در لیگ رم، یوونتوس، اسپتزیا و ورونا و در جام حذفی، میلان را شکست بدهند و امیدوارند که ماه را با پیروزی مقابل بولونیا به پایان برسانند.

 

در لیگ ایتالیا دیدارهای رودررو ملاک است و درصورتیکه دو تیم در پایان فصل هم‌امتیاز شوند عنوان قهرمانی به آث‌میلان می‌رسد چون دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما میلان در دور برگشت با دو گل پیروز شد.

 

صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، دوست‌داران فوتبال کالچو، منتظر یک ماه هیجان‌انگیز هستند. هر بازی برای میلان و اینتر یک فینال خواهد بود و هر گونه زمین خوردن برای هرکدام به معنای از دست رفتن عنوان قهرمانی خواهد بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷