به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۶۰۸
تعداد بازدید: ۱۰۴۰
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
یکی از بازیکنان پرسپولیس به چند تیم پرتغالی لینک شده است.

به گزارش میدان، با وجود این که مهدی عبدی مهاجم جوانان پرسپولیس ۴ سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما از چند وقت پیش پیشنهاد‌های خارجی برای جذب این بازیکن مطرح شد. ابتدا اعلام شد که تیم‌هایی از لیگ ستارگان قطر و لیگ امارات خواهان عبدی شدند که البته هیچکدام به صورت رسمی تایید نشد حالا اما از مقصد جدیدی برای ستاره پرسپولیس صحبت می‌شود.

 

شنیده شده که مهدی عبدی به چند تیم از لیگ برتر پرتغال لینک شده است تا در صورت فراهم شدن شرایط او هم به این لیگ برود. از تیم‌های براگا و ویتوریا گیمارش به عنوان تیم‌های خواهان مهاجم جوان پرسپولیس یاد می‌شود.

 

نکته مهم در این مورد این است که عبدی، چون با باشگاه پرسپولیس چهار فصل دیگر قرارداد دارد در صورتی که بخواهد از این تیم جدا شود و به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران اضافه شود باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند. قطعاً پرسپولیس در شرایط فعلی حاضر به جدایی عبدی نیست و اگر هم قرار به جدایی باشد با مبلغ رضایتنامه پایین اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

حالا باید دید که آیا پیشنهادی رسمی برای عبدی به باشگاه پرسپولیس می‌رسد و مهمتر از آن اینکه واکنش باشگاه پرسپولیس به این پیشنهاد‌ها چیست و با چه مبلغی راضی می‌شود رضایتنامه مهاجم جوان خود را صادر کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵