به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۴۶۰۳
تعداد بازدید: ۶۲۸
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
بعد از آنکه فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد در جریان سفر دوباره احسان حدادی به آمریکا نیست و طبیعتا با این اظهار نظر مشخص می‌شود که این فدراسیون هزینه سنگین این سفر را تقبل نمی‌کند، حدادی می‌گوید رئیس فدراسیون در جریان سفر بوده است!

به گزارش میدان، احسان حدادی یکی از بخت‌های کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی پیش روست. او در این مدت تمریناتش را در جزیره کیش دنبال می‌کرد و با توجه به عملکرد ضعیفی که در بازی‌های المپیک داشت و هزینه سنگینی که استفاده از مربی آمریکایی و برپایی کمپ تمرینی در این کشور به دوش ورزش ایران می‌گذاشت عنوان شد که دیگر اردو‌های این پرتابگر در آمریکا برگزار نمی‌شود اما از چند روز پیش خبر آمد که او قرار است بار دیگر برای برپایی اردو و حضور در دو رقابت بین‌المللی راهی آمریکا شود.


در عین حال همان وقت فدراسیون دوومیدانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی تصریح کرد که در برنامه فدراسیون برگزاری اردوی آمریکا برای حدادی نبوده است.

 

او همچنین تاکید کرد که ممکن است سفر احسان حدادی شخصی بوده و باتوجه به اینکه این ورزشکار مشکلی برای سفر به آمریکا از نظر ویزا ندارد، ممکن است بخواهد با هزینه شخصی راهی این کشور شود.


قهرمان پرتاب دیسک آسیا و دارنده مدال نقره المپیک اما گفته است که نیازی به هماهنگی با فردین‌پور نداشته و سفر آمریکایش را از سال گذشته با رئیس و دبیر فدراسیون هماهنگ کرده است. او همچنین برخلاف خبر ابتدایی که رسانه‌ای شد، گفته که صرفا برای حضور در مسابقه به این کشور می‌رود.


البته او تاکید کرده که احتمالا ۱۰ جلسه تمرینی نیز با مربی آمریکایی‌اش خواهد داشت تا ایراداتش برطرف شود که این نشان می‌دهد سفر به آمریکا علاوه بر حضوردر دو مسابقه، اردوی تمرینی هم خواهد بود. حالا باید منتظر واکنش فدراسیون دوومیدانی بود و دید چه کسی تمام واقعیت را نگفته است؟ فدراسیون یا احسان حدادی؟ مدیر تیم‌های ملی چند روز قبل تاکید کرد که سفر حدادی با آن‌ها هماهنگ نشده و فدراسیون نیز ادعای او را تکذیب نکرد و این به نوعی نظر رسمی فدراسیون در خصوص این سفر محسوب شد اما حالا حدادی می‌گوید سفرش را زمستان سال گذشته با رئیس و دبیر فدراسیون هماهنگ کرده است.


اگر فدراسیون آنقدر بودجه دارد که برای احسان حدادی که به نوعی پرافتخارترین ورزشکارش نیز هست، چنین هزینه‌ای کند، هیچ ایرادی ندارد اما اینکه تا این حد اظهارنظر‌ها در مورد برنامه‌های این ورزشکار ضد و نقیض دارد، موضوع اصلی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶