به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۴۵۸۵
تعداد بازدید: ۶۸۰
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
گفته می‌شود بازیکن معروف و شماره هشت سابق استقلالی‌ها به یک دلیل رئیس آکادمی استقلال نشد.

به گزارش میدان، در روزهای اخیر باشگاه استقلال در بحث آکادمی فعالیت جدی داشته است. مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال  بارها تأکید کرده بود آکادمی باشگاه باید بتواند در رده‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند تا استقلال در بحث بازیکن سازی بتواند بی نیاز باشد و هر سال سراغ بازیکنان دیگر تیم‌ها نرفت و جلوی هزینه‌ها را بگیرد. 

 

مدیریت آکادمی استقلال به آرش برهانی سپرده شد که هم زمان هدایت تیم امید این باشگاه را نیز برعهده دارد. برهانی نیز امین منوچهری را سرمربی نونهالان کرد، سبو شهبازیان سرمربی نوجوانان شد و هدایت تیم جوانان نیز به سیاوش اکبرپور سپرده شد. همچنین حمید عزیززاده، مدافع سابق تیم‌های سپاهان و استقلال در کنار برهانی در تیم امید فعالیت خواهد کرد.

 

آجورلو از مدت‌ها قبل دنبال گزینه‌ای بود که آکادمی باشگاه استقلال را به او بسپارد. گزینه اول مدیرعامل استقلال مجید جلالی بود که به دلیل رقم قرارداد و برخی بندها این انتخاب نهایی نشد. دیگر گزینه آجورلو برای ریاست آکادمی، مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال بود. جباری در این زمینه مصاحبه کرده بود که صحبتی با او نشده است اما دوست دارد این چالش را بپذیرد. 

 

قرار بود با جباری صحبت شود اما وقتی مدیران استقلال متوجه ارتباط نه چندان خوب بین او و فرهاد مجیدی شدند قید همکاری با شماره هشت سابق و یاغی استقلالی‌ها را زدند. سال گذشته وقتی قرار شد که محمود فکری از سرمربیگری آبی‌پوشان کنار برود مدیریت استقلال با چند گزینه سرمربیگری صحبت کند. فرهاد مجیدی و ساکت الهامی جزو گزینه‌ها بودند و الهامی هم دستیارش را جباری معرفی کرده بود. جباری در همان مقطع مصاحبه‌ای کرد و گفت باشگاه استقلال نباید با فضای مجازی سرمربی انتخاب کند. این اظهارنظر کافی بود تا جرقه اختلاف بین جباری و مجیدی زده شود. 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
0
0
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

به شماهم هیچ ربطی نداره
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸