به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۵۷۵
تعداد بازدید: ۷۳۸
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ماجرای مهاجرت ملی‌پوش رویینگ ایران به آذربایجان و صحبت‌های رئیس فدراسیون قایقرانی نشان داد که دستگاه ورزش ایران با وجود تلاشی که داشته از حل مشکل اشتغال قهرمانانش عاجز بوده است.

به گزارش میدان، روز سوم اردیبهشت خبر تلخی از قایقرانی مخابره شد که حکایت از دوتابعیتی شدن ملی‌پوشی داشت که شانس کسب مدال بازی‌های آسیایی را داشت.

 


بهمن نصیری ورزشکاری که سال گذشته با انصراف از حضور در بازی‌های المپیک به سود نازنین ملایی نامش در رسانه‌ها به خاطر گذشتی که داشت، پررنگ‌تر از قبل شد، به گفته رئیس فدراسیون قایقرانی صرفا به دلیل نداشتن شغل و مشکل اشتغال و درآمد راهی آذربایجان شد.

 


سال گذشته که ایران در رویینگ یک سهمیه المپیک داشت و باید انتخاب از بین نازنین ملایی و بهمن نصیری اتفاق می‌افتاد، نصیری با اعلام اینکه می‌خواهد دغدغه و فشاری برای فدراسیون ایجاد نشود، درحالیکه او و ملایی از شانسی مساوی برای حضور در المپیک برخوردار بودند، از تیم ملی به نفع ملایی انصراف داد و البته در همان مقطع و بعد از آن نیز عنوان شد که هر پاداشی که برای ملایی در نظر گرفته شده، او هم دریافت خواهد کرد.

 


مسئله، اما المپیک و پاداش نبود، مسئله شغل بود که نصیری را به آذربایجان کشاند. در صحبت‌های علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون در مورد چرایی این اتفاق نکات جالبی وجود دارد: «چندین بار با مسئولین صحبت کردم. من و صالحی‌امیری چند بار با مسئولان استان مکاتبه کردیم، ولی نشد و هر بار سنگ اندازی کردند. قرار بود نصیری استخدام آتش‌نشانی شود، ولی باز هم سنگ انداختند. حمید سجادی وزیر ورزش هم دستور استخدام نصیری را در شرکت توسعه داد که این هم انجام نشد و درنهایت او هم مثل سایر نخبگان رفت... قوانین دست و پا بسته موجود در بحث اداری و اینکه شرایط این جوانان در نظر گرفته نمی‌شود باعث می‌شود این نخبگان در بحث اشتغال مشکل بخورند.

 

بروکراسی‌های اداری خشک هستند و نتیجه آن هم‌همین اتفاقات است. استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت ۵۰۰ دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست فقط شغل می‌خواست.»
جدای از اینکه موضوع نصیری نشان می‌دهد دستگاه ورزش با وجود همه رایزنی‌هایی که داشته نتوانسته مشکل اشتغال قهرمانش را حل کند، آذربایجان قهرمانی بادآورده را به گفته رئیس فدراسیون تنها با پرداخت ماهیانه ۵۰۰ دلار به دست آورده است.

 


قهرمانی که شانس کسب مدال برای این کشور است و قطعا مدال اروپایی و جهانی این ورزشکار ده‌ها برابر هزینه اندکی که آن‌ها برایش انجام می‌دهند ارزش دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸