به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۲۴۲
تعداد بازدید: ۴۹۹
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
قطر، می‌تواند شاهد بیشترین حضور تیم های عربی در یک دوره جام جهانی باشد.

به گزارش میدان، درحالیکه در جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه فقط تیم‌های مراکش، مصر، تونس و عربستان ۴ تیم عربی حاضر در رقابت‌ها بودند اما در یک اتفاق بی‌سابقه اکنون احتمال حضور ۶ تیم عربی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وجود دارد.

 

تیم چهارگانه عربی - آفریقایی متشکل از الجزایر، تونس، مصر و مراکش پس از نتایج قابل قبول در دیدار رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برای کسب این دستاورد تاریخی به مصاف رقبای خود می‌روند.

 

تیم ملی مصر در تلاش است تا در دیدار برگشت، برد یک بر صفر مقابل را سنگال را حفظ کند تا برای دومین بار متوالی و چهارمین بار در تاریخ خود به جام جهانی صعود کند. در مورد الجزایر هم، این تیم پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کامرون در بازی رفت، می‌تواند روز چهارشنبه با حضور هواداران خود در خانه، جشن صعود برپا کند.

 

تیم ملی تونس، درحالی روز چهارشنبه در ورزشگاه حمادی العقرابی در حضور ۳۵ هزار هوادار خود به مصاف تیم مالی می‌رود که وضعیتی مشابه الجزایر دارد و در دیدار رفت حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است. با این حال به نظر نمی‌رسد تونسی‌ها کار سختی را در حضور هواداران پرشور خود داشته باشند.

تیم ملی مراکش در دیدار رفت، در دیدار خارج از خانه به تساوی یک بر یک مقابل کنگو دست یافت. شیرهای اطلس برای اینکه برای ششمین بار جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را به دست بیاورند، حداقل به یک تساوی صفر صفر نیاز دارند زیرا بر خلاف دستورالعمل‌های قانونی جدید در اروپا، در آفریقا هنوز روال سابق طی می‌شود و گل زده در خانه حریف، پوئن مثبتی در نظر گرفته می‌شود.

 

اگر این اتفاق بیفتد، این برای اولین بار است که ۶ تیم عربی، متشکل از ۴ تیم از آفریقا و ۲ تیم عربی دیگر در آسیا یعنی عربستان و قطر به این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳