به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۴۱۰۶
تعداد بازدید: ۵۹۴
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
تنیسور بریتانیایی، به هفتصدمین پیروزی در دوران حرفه‌ای رسید.

به گزارش میدان، اندی ماری بریتانیایی با غلبه بر تارو دانیل ژاپنی به هفتصدمین پیروزی در دوران حرفه‌ای خود دست یافت و به دور دوم مسابقات قهرمانی ایندین ولز راه پیدا کرد. ماری که در رده ۸۸ جهان قرار دارد، دانیل را با نتایج ۱-۶، ۶-۲، ۶-۴ شکست داد و در دور دوم به مصاف الکساندر بابلیک قزاق خواهد رفت. ماری با این پیروزی به هجدهمین بازیکنی تبدیل شد که به ۷۰۰ پیروزی در دوران حرفه‌ای خود در مسابقات موسوم به مسابقات اوپن دست می‌یابد. او اکنون پس از راجر فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ، چهارمین بازیکن فعال تنیس جهان است که به این تعداد پیروزی دست پیدا می‌کند.

 

ماری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در این مورد اظهارنظر کرد و گفت: رسیدن به این رقم واقعا دستاورد خوبی است. نمی‌گویم در طول دوران حرفه‌ای ام به تعداد پیروزی‌ها، آمار و آن چیزها فکر می‌کردم، اما با نزدیک شدن به دوران بازنشستگی، دستاوردهایی وجود دارد که به دست آوردن آنها خوب است. ماری ۳۴ ساله اعتراف کرد که به دلیل آسیب‌هایی که در سال‌های اخیر گریبانگیر او شده است، دستیابی به این شاهکار آسان نبوده است.

 

وی افزود: به من گفته شد که در سال ۲۰۱۶ به ششصدمین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی سینسیناتی رسیده‌ام، یعنی ۵ سال و نیم طول کشید تا به ۱۰۰ پیروزی اخیرم دست پیدا کنم


بیشترین تعداد پیروزی در میان بازیکنان فعال به شرح زیر است:

۱- راجر فدرر: ۱۲۵۱ برد
۲- رافائل نادال: ۱۰۴۳ برد
۳- نواک جوکوویچ: ۹۹۱ برد
۴- اندی ماری: ۷۰۰ برد

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۱