به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۴
۴۰۴۳
تعداد بازدید: ۶۴۸
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
جدال زیبا و نفس گیر استقلال و گل گهر با برد شاگردان فرهاد مجیدی به اتمام رسید تا رقابت در بالای جدول به اوج خود برسد.

به گزارش میدان، همان طور که پیش بینی می‌شد بازی استقلال و گل گهر یک دیدار تماشایی و پر موقعیت رقم خورد تا حداقل هواداران از پای تلویزیون لذت تماشای یک بازی جذاب را احساس کنند. نرسیدن زبیر نیک نفس به بازی باعث شد تا فرهاد مجیدی در ساعاتی مانده دست به تغییر در برنامه خود بزند.


نیمه اول بازی بیشتر با فشار گل گهر همراه شد تا در نهایت داور به نشانه خطای هند مدافع استقلال برای گل گهر پنالتی بگیرد. با همه این‌ها سعید صادقی مهره کلیدی گل گهر موفق نشد این پنالتی را به گل تبدیل کند و توپ او به تیر برخورد کرد.


بعد از این پنالتی بلافاصله خطای گل گهری‌ها سبب اعلام پنالتی برای استقلال شد که پنالتی یامگا را محسن فروزان گرفت اما در ریباند این بازیکن همان لحظه پنالتی خراب کرده خود را به گل تبدیل کرده و استقلال را در دقیقه آخر نیمه اول به برتری برساند.


در نیمه دوم بازی، اما فشار گل گهری‌ها جواب داد تا مرتضی تبریزی که یکی از گل نزن‌ترین بازیکنان در استقلال بود، با پیراهن گل گهر دروازه آبی‌ها را باز کند. او بعد از این گل به احترام سابقه حضورش در استقلال هم خوشحالی نکرد.


در ادامه بازی دو تیم حملات زیادی را روی دروازه هم پیاده کردند تا اینکه ضربه سعید مهری به دست بازیکن گل گهر برخورد کرد تا داور برای سومین بار پنالتی اعلام کند. یامگا این بار ضربه بهتری زد تا استقلال برنده این جدال حساس باشد.

از نکات قابل توجه این بازی مصدومیت محمد دانشگر بود که مجیدی مجبور شد تا در ابتدای نیمه دوم بازی سعید مهری را جایگزین او کند.


همچنین اعتراض فرهاد مجیدی به بازیکن گل گهر هم باعث شد تا داور به او و همچنین فرزاد مجیدی که در کنار زمین معترض بودند اخطار دهد. مجیدی با دریافت این کارت، ۴ اخطاره شد و بازی با صنعت نفت را از دست داد. البته در اواخر بازی هم فرهاد و هم فرزاد مجیدی از داور بازی کارت زرد دوم را گرفتند تا از کنار زمین اخراج شوند. با این اخراج مجیدی حضور در دربی را هم از دست داد.


این بازی با حاشیه‌های زیادی هم همراه بود. اعتراض مجیدی به بازیکن گل گهر، سبب درگیری بازیکن سیرجانی با این تیم و در ادامه درگیری شدید نیمکت نشین‌های دو تیم با هم شد که با وساطت داور این درگیری خاتمه پیدا کرد.

استقلال با این نتیجه 51 امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر کشورمان باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸