به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۹۹۱
تعداد بازدید: ۵۳۸
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
تیم فوتبال استقلال بعد از چند پیروزی متوالی، متوقف شد.

به گزارش میدان، در روزی که استقلال می‌توانست با برتری مقابل حریف شمالی خود فاصله‌اش با تیم دوم جدول را بیشتر کند اما نتیجه بازی نساجی مازندران و استقلال تهران با تساوی صفر _ صفر دو تیم همراه شد.

 

استقلال که در چند هفته اخیر نتایج لازم را گرفته بود در مشهد بالاخره متوقف شد تا سهم آبی‌ها از این بازی فقط یک امتیاز باشد. در نیمه اول بازی فرصت‌های زیادی نصیب استقلال شد اما بی دقتی‌های ژستد باعث شد تا شاگردان مجیدی نتوانند به گل برسند.

 

در نیمه دوم بازی تغییرات مجیدی بیشتر در خط تهاجمی تیمش انجام گرفت و با ورود آمانوف، آذری، مطهری و آرمان رمضانی به زمین قصد بالا بردن بار هجومی تیمش را داشت که این تغییرات هم برای استقلال نتیجه بخش نشد. در دقیقه ۸۰ بازی استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی علیرضا حقیقی روی بازیکن خود داشتند که این مسئله با اعتراض آن‌ها همراه شد اما داور اعلام به ادامه بازی داشت.

 

به هر حال نتیجه حملات استقلالی‌ها هیچ گلی را برای آن ها به همراه نداشت تا در روزهایی که آن‌ها درگیر سربازی دو بازیکن کلیدی خود یعنی یزدانی و مرادمند هستند به تساوی رسیده اما صدر نشین باقی بمانند. شاگردان فرهاد مجیدی بعد از شش بازی که با برد پشت سر گذاشته بودند امروز به تساوی رسیدند. از نکات مهم این بازی این بود که شروع جدال دو تیم با ۷ دقیقه تاخیر انجام شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴