به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۹۸۷
تعداد بازدید: ۷۰۵
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
هرچند ۴۵ روز پس از برگزاری انتخابات فدراسیون تکواندو سرانجام حکم ریاست برای هادی ساعی صادر شد اما اینطور که عنوان می‌شود همچنان پرونده شکایت از این انتخابات باز است.

به گزارش میدان، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو آنطور که پیش‌بینی شده بود، پیش نرفت. رئیسی که ۲۱ سال بر این رشته مدیریت کرده بود، تنها دو رای برای رسیدن دوباره به ریاست تکواندو مقابل هادی ساعی کم آورد. انتخابات که تمام شد، تعدادی از اعضای مجمع که معتقد بودند به لحاظ قانونی ساعی نتوانسته نصف به علاوه یک آرای مجمع را به خود اختصاص دهد، ریاست او را غیرقانونی عنوان کرده و به دیوان عدالت اداری نیز شکایت بردند.


بررسی‌ها در نهایت کار را به اینجا رساند که ۴۵ روز بعد از برگزاری مجمع، درحالیکه صدای پرافتخارترین المپین ورزش ایران هم درآمده بود، وزیر ورزش حکم ریاست را برای هادی ساعی صادر کرد. البته برخی اخبار حاکی از آن بود که شخص محمد پولادگر رئیس پیشین هم یکی از کسانی است که نسبت به رای مجمع و ابهامی که درخصوص تعداد آرا وجود داشت، معترض است؛ هرچند که در اینباره هیچ‌وقت صحبتی را مطرح نکرده است.


او درشرایطی در انتخابات تکواندو شرکت کرد که نامش از مد‌ت‌ها قبل به عنوان گزینه اصلی پست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش مطرح بود اما دو سه روز بعد از ناکامی در انتخابات بود که حکم معاونت از سوی وزیر ورزش برایش صادر شد. درحقیقت باتوجه به جایگاه بالاتری که اکنون در وزارت ورزش دارد، پیگیری شکایت از مجمع انتخاباتی طبیعتا تفاوتی در مقام و مرتبه اکنونِ او ایجاد نخواهد کرد.


درحالیکه به نظر می‌رسید ابلاغ حکم ریاست به هادی ساعی، به معنای اتمام پرونده جنجالی انتخابات و تعداد آرا باشد اما باز هم صحبت از ادامه شکایت است. پولادگر البته در مجمع اخیر بسکتبال در پاسخ به سوالی در این خصوص و اینکه آیا پرونده تکواندو بسته شده است؟، گفت: «من که دادگاه نیستم در مورد چیزی نظر و رای بدهم.»


در شرایطی که در یکی دو سال اخیر چندین انتخابات از سوی دیوان عدالت اداری ابطال شده، در خصوص تکواندو آیا رای و نظری تازه‌ باز هم سروصدا به پا خواهد کرد؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴