به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۹۰۲
تعداد بازدید: ۶۵۷
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
بعد از آنکه هادی ساعی در مصاحبه‌ای تند از عدم تعیین تکلیف ریاست فدراسیون تکواندو انتقاد کرد، شبانه حکم ریاست او صادر شد

به گزارش میدان، طی روز‌های گذشته اعلام شده بود که حکم ریاست فدراسیون تکواندو روز اول اسفند برای هادی ساعی صادر خواهد شد اما تا عصر روز گذشته این اتفاق رخ نداد و هادی ساعی که با کسب دو مدال طلا و یک برنز پرافتخارترین المپین تاریخ ورزش ایران است و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد، درحالیکه پیش از این مصاحبه‌ای با محوریت اتفاقی که در مجمع انتخاباتی ۱۵ دی ماه رخ داد، نداشته باشد، این بار صحبت‌های تندی را مطرح کرد: «کل دنیا ریاست من را پذیرفته و به من تبریک گفتند. خوشبختانه جواب استعلام نهاد ریاست جمهوری هم آمد و به صراحت اعلام شد که من رئیس فدراسیون هستم اما تاکنون این حکم را دریافت نکرده‌ام. قرار بود روز یکشنبه (اول اسفند) این کار انجام شود، اما دوستان اعلام کردند که مراسم معارفه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد تا وزیر ورزش از هیأت دولت بازگردد و حکم من را صادر کرده و تحویل دهد. من قبل از این هم رئیس فدراسیون بودم، چراکه مجمع تعیین کننده است و اکثریت اعضای مجمع هم به من رای دادند.»


در این باره گفته شده بود که ۱۵ نفر از اعضای مجمع بعد از انتخابات شکایت کرده و خواستار ابطال آن شده بودند که صحبت از این بود نام محمد پولادگر هم در این جمع است. مردی که چند روز بعد از ناکامی در انتخابات تکواندو، حکم معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش را گرفت و حتی اگر با حکم دیوان عدالت اداری انتخابات تکواندو هم ابطال می‌شد، او دیگر به این فدراسیون بازنمی‌گشت.


ساعاتی بعد از این مصاحبه، وزیر ورزش حکم ریاست فدراسیون تکواندو را تحویل او داد، درحالیکه محمد پولادگر مردی که ۲۱ سال در راس تکواندو بود، در این مراسم حضور نداشت. مراسم معارفه نیز امروز (دوم اسفند) به انجام رسید تا حالا هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار تاریخ ایران در قامت ریاست فدراسیون در کنار تکواندو باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۰