به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۷
۳۸۸۳
تعداد بازدید: ۴۷۱
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
آن دسته از منتقدانی که جای سهراب مرادی را در المپیک توکیو خالی دانسته و معتقد بودند دست‌های پنهانی در کار است که قهرمان المپیک ریو به توکیو نرود، باید اکنون کتف این وزنه‌بردار را ببینند که حتی در لیگ هم او را یاری نمی‌کند!

به گزارش میدان، پیش از المپیک توکیو، زمانی که IWF رسما اسامی وزنه‌بردارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند را اعلام کرد، سروصدای زیادی دراین خصوص بلند شد. عده‌ای از دست‌های پشت پرده‌ای گفتند که نام سهراب مرادی را به فدراسیون جهانی معرفی نکرده و شانس رسیدن به طلای دوم المپیک را از قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو گرفته‌اند.


فدراسیونی که البته انتقادات زیادی هم در آن وقت و هم امروز به آن وارد است، البته درخصوص سهراب مرادی همیشه پشتیبان این وزنه‌بردار بی‌حاشیه بوده و در هر موضوعی اگر به فدراسیون علی مرادی ایراد وارد باشد، به واقع در زمینه حمایت از سهراب مرادی، انتقادی وارد نیست.


همان وقت عده‌ای فیلم‌هایی از تمرینات سهراب مرادی منتشر می‌کردند و ادعا داشتند که رکورد او در تمرینات بالاتر از قهرمان المپیک وزن خودش است. این در حالی بود که علی هاشمی و علی داودی به دو سهمیه وزنه‌برداری ایران در المپیک رسیده بودند.


سهراب مرادی در دو سه سال اخیر، با بدشانسی‌های زیادی مواجه شد. چندین بار و از چندین محل (کمر و کتف) زیر تیغ جراحی رفت، اما باز هم ماند که سهمیه المپیک بگیرد و در آخرین میادینی که تاثیر زیادی در کسب سهمیه المپیک داشت، هم در قهرمانی آسیا و هم در کلمبیا به وزنه‌های مورد نظر نرسید و هم وزنه‌ها را انداخت تا مشخص شود همچنان به دست و کتف و کمر او برای رسیدن به رکورد‌های بالا اطمینانی نیست. با این وجود هجمه سنگینی در آن وقت به راه افتاد.


حالا درحالیکه دو تیم ذوب آهن اصفهان و فولادین ذوب آمل برای قهرمانی لیگ برتر با هم در رقابت هستند، سهراب مرادی در حین تمرین بار دیگر از ناحیه کتف آسیب دید و بعید به نظر می‌رسد که بتواند برای تیمش وزنه بزند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۰