به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۷
۳۷۸۵
تعداد بازدید: ۹۹۳
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
با کنار گذاشتن مهدی شیری از لیست پرسپولیس حالا دوباره بحث بازگشت رامین رضاییان به این تیم داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است.

به گزارش میدان، با کنار گذاشتن مهدی شیری از تیم فوتبال پرسپولیس با دستور یحیی گل‌محمدی به نظر می‌رسد پروژه جذب رامین رضاییان به جمع سرخپوشان جدی‌تر از گذشته شده است.

 

در روزهای اخیر گفته می‌شد که رامین رضاییان که از تیم الدحیل قطر کنار گذاشته شده تمایل دارد تا دوباره به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد اما حضور مهدی شیری، سیامک نعمتی و منوچهر صفروف که هر سه بازیکن توانایی حضور در پست دفاع راست را داشتند باعث شده بود تا جذب رضاییان که حواشی زیادی هم دارد  منتفی شود.

 

با این همه و پس از کنار گذاشتن شیری از پرسپولیس حالا به نظر می‌رسد جا برای جذب رامین رضاییان یک بار دیگر باز شده تا در روزهای باقی‌مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن، شانس مجددی برای حضور دوباره در پرسپولیس داشته باشد.

 

این در حالی است که در هفته‌های اخیر صحبت از این بود که برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس که در سال‌های گذشته با رامین رضاییان در این تیم هم‌بازی بودند تمایل ندارند تا او دوباره به این تیم برگردد اما هرچه که هست احتمال حضور رضاییان در پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری شده و احتمالاً این بازیکن که سابقا ملی‌پوش هم بوده دوباره پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن می‌کند.

 

گفتنی است رامین رضاییان در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با حواشی زیادی روبرو شد که در آخرین مورد و پس از درگیری با علی علیپور که در اردوی پرسپولیس در دبی برگزار می‌شد سرمربی کروات این بازیکن را برای همیشه از تیم اخراج کرد تا حضور او به پایان برسد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۰