به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۷۵۰
تعداد بازدید: ۸۳۱
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کادرفنی پرسپولیس در مورد سرنوشت مهاجم گلزن خود تصمیم می‌گیرد.

مجتبی نورعلی/ به گزارش میدان، پس از اینکه عیسی آل‌کثیر در جریان بازی پرسپولیس و پدیده دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد اعلام شد که از این ناحیه دچار پارگی شده و باید زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و به این ترتیب نیم فصل دوم لیگ برتر را از دست خواهد داد.

 

با این وجود اما در چند روز گذشته تصاویری از تمرینات سخت و تحت فشار آل‌کثیر منتشر شد که نشان می‌داد نوع مصدومیت او پارگی رباط صلیبی نبوده است. آل‌کثیر آنقدر در این تمرینات انفرادی آماده بود که کادر فنی پرسپولیس اجازه داد در تمرینات تیمی هم شرکت کند.

 

آل کثیر اصرار دارد که برای بهبود مصدومیتش به جراحی نیاز ندارد و می‌تواند در همه شرایط برای پرسپولیس بازی کند اما از آن سمت این نگرانی برای کادر فنی پرسپولیس وجود دارد که پس از پایان نقل و انتقالات رباط صلیبی آل‌کثیر پاره شود و دیگر نتوانند جایگزینی برای جذب کنند.

 

آل‌کثیر معتقد است که نیازی به جراحی و خارج شدن اسمش از فهرست پرسپولیس نیست اما کادر فنی هم هنوز به نتیجه گیری در این خصوص نرسیده است. در نهایت این کادرفنی پرسپولیس است که تشخیص می‌دهد آل‌کثیر از فهرست خارج بشود یا خیر.

 

در همین خصوص قرار شد روز ۲۳ بهمن یعنی چند روز پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی از زانوی آل‌کثیر ام آر آی گرفته شود تا مشخص شود آیا او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و یا باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد. همین مسئله باعث شد تا کادر فنی پرسپولیس برای تصمیم در مورد آینده آل‌کثیر مردد باشد.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
اینم هر روز یه داستان درست میکنه. یا محرومه یا مصدوم برای چی خریدیمت واقعا
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳