به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۶۸۴
تعداد بازدید: ۶۹۸
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
هنوز تکلیف ممنوعیت اخیری که برای بدنسازی بانوان در نظر گرفته شد، مشخص نشده، اما با این وجود همچنان این رشته مخاطبان خاص خودش را دارد.

به گزارش میدان، خبر ممنوعیت عجیب حضور زنان در رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام شد. در نامه مدیرکل به رئیس هیات بدنسازی این استان آمده بود: «نظر به اینکه مجوز کتبی در خصوص فعالیت بانوان فدراسیون پرورش اندام در رشته‌های تحت پوشش صادر نگردیده است، لذا هر گونه فعالیت بانوان از قبیل برگزاری مسابقات، اردو‌های تدارکاتی و مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری تا اطلاع ثانوی غیرقانونی است.»

 

در ادامه نیز عنوان شد که تا اطلاع ثانوی همه فعالیت‌های زنان در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی در کل کشور ممنوع شده است و این در شرایطی بود که طی سال‌های گذشته مجوز فعالیت بانوان در این رشته‌ها صادر شده و بعد از آن هیچ دستوری مبنی بر ممنوعیت به فدراسیون ابلاغ نشده است.


مریم کاظمی‌پور معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش وقتی انتشار این خبر سروصدای زیادی به پا کرد، این تصمیم را درجهت صیانت از بانوان و جلوگیری از فعالیت زیرزمینی در رشته‌های پرخطر دانست، درحالیکه ممنوعیت‌های این چنینی است که فعالیت زنان علاقمند به رشته‌هایی، چون بدنسازی، بوکس، MMA و... را زیرزمینی می‌کند.


از آن وقت تاکنون فدراسیون بدنسازی به دنبال رفع و رجوع ممنوعیت در نظر گرفته شده است، چراکه تعداد زیادی از مخاطبان این فدراسیون، خانم‌های علاقمند به بدنسازی هستند. البته ممنوعیت عنوان شده، شامل باشگاه‌ها نشده و فعلا مربوط به مسابقات و ارد‌های تدارکاتی است.


اگر جلوی فعالیت رسمی و ملی زنان در رشته بدنسازی گرفته شود، درواقع باید نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به فدراسیون بدنسازی مردان تغییر پیدا کند و این در شرایطی است که این فدراسیون در چند رشته میزبانی مسابقات بین‌المللی در هر دو بخش زنان و مردان را برعهده گرفته است.


فدراسیون بدنسازی امیدوار است در جلسات آتی شورای معاونین وزارت ورزش، ممنوعیت جدید برطرف شده و بانوان بتوانند به روال گذشته به فعالیت در این حوزه بپردازند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴