به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۳
۳۶۶۴
تعداد بازدید: ۶۰۴
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
بعد از ماجرای بودجه، حالا مکاتبه مستقیم فدراسیون کشتی با سازمان برنامه و بودجه مورد اعتراض وزارت ورزش قرار گرفته که البته فدراسیون طی نامه‌ای به احمدی، کارش را کاملا قانونی و در محدوده وظایفش تعریف کرده است.

به گزارش میدان، به تازگی سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش طی نامه‌ای فدراسیون کشتی را از مکاتبه مستقیم با سازمان برنامه و بودجه منع کرده و به عنوان مرجع بالاتر، از این فدراسیون خواسته که زیر مجموعه وزارت ورزش بوده و مکاتبات این چنینی‌اش را از طریق وزارتخانه پیگیری کند.


این تذکر وزارتخانه البته از سوی فدراسیون کشتی بی‌جواب نمانده و درحالیکه در ماه‌های اخیر، فدراسیون علیرضا دبیر رابطه پر از چالشی با وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک داشته، پاسخ محکم و مستندی به وزارت ورزش داده شده است.


در نامه‌ای که با امضای ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی رسیده، خطاب به اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست دفتر حوزه وزارتی آمده است: «به استناد ماده یک اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مصوب ۱۹/۴/۱۴۰۰، فدراسیون‌ها نهاد عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی و مستقل و دارای استقلال مالی و اداری با مدت فعالیت نامحدود هستند. با توجه به ماده فوق و نیز مفاد اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، پیگیری موارد مرتبط با فدراسیون‌ها دارای هیچگونه محدودیت نبوده و مکاتبه فدراسیون کشتی با سازمان برنامه و بودجه، دقیقا به استناد همین موارد صورت پذیرفته است.»


همچنین در ادامه این نامه کنایه‌ای به وزارت ورزش زده شده: «ایجاد محدودیت اداری برای فدراسیون کشتی و سایر فدراسیون‌ها در صورتی توجیه منطقی دارد که اعتبارات وزارت ورزش به تنهایی پاسخگوی نیاز‌های فدراسیون کشتی باشد که عملا چنین اتفاقی هیچگاه صورت نپذیرفته و این فدراسیون همواره در بزنگاه‌های مختلف توانسته است موجبات مسرت ملت بزرگ ایران و مقام عظمی ولایت را ایجاد نماید. انتظار است جنابعالی با مطالعه دقیق نسبت به اساسنامه و نگاهی اجمالی به افتخارات ورزش مذهبی و ملی ایران، در انجام مکاتبات این چنینی تامل بیشتری نموده و جایگاه و شأن فدراسیون‌های ورزشی را به عنوان بازوان توانمند وزارت ورزش و نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت ارزشمند افتخارآفرینی در میادین مختلف بین‌المللی را برعهده دارند، حفظ نمایید.»

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۶