به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۳۲۵۳
تعداد بازدید: ۶۱۶
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مهدی دادرس درباره اظهار نظرش مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، می گوید اگر او دادرس فوتبال ما باشد، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

به گزارش میدان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد و اگر در ۱۲ هفته گذشته به این شکل ظاهر  می شدند، جایشان در جدول اینجا نبود. ما بازی‌مان را به حریف دیکته کردیم و یک پنالتی هم از حریف گرفتیم که می توانستیم گل بعدی را هم بزنیم اما در مجموع خداراشکر که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

 

او ادامه داد: مربیان بزرگ باید اینگونه فکر کنند که خودشان چگونه نتیجه بگیرند نه اینکه به دنبال نتایج دیگر تیم ها باشند. تمرکز ما روی کار خودمان است و می خواهیم روز به روز مشکلات را حل کنیم و شرایط را بهتر کنیم. نشانه های یک تیم بزرگ این است که به دنبال کار خودمان هستیم نه نتایج تیم های دیگر.

 


مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت های مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، گفت: توقع نداشتیم او با این ادبیات صحبت کند چون در شأنش نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد. اگر او دادرس فوتبال ماست، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰