به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۰۱۱
تعداد بازدید: ۱۶۶۹
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
برخی بر این باورند که لاشا تالاخادزه می‌تواند در همین مقطع حتی بیشتر از ۴۹۲ کیلوگرم بالای سر ببرد اما می‌خواهد کیلو به کیلو وزنه‌ها را بالا برده و همیشه رکوردی برای شکستن داشته باشد!

به گزارش میدان، شب گذشته (26 آذر) مسابقات دسته فوق سنگین در تاشکند ازبکستان برگزار شد، مسابقه‌ای که از قبل قهرمانش مشخص بود: لاشا تالاخادزه!

 

حالا سال‌هاست که این دسته قهرمان جدیدی ندارد، هرجا که قهرمان گرجی باشد، مشخصا باقی وزنه‌برداران باید برای نایب قهرمانی تلاش کنند.

 

تالاخادزه چند ماه بعد از المپیک به قهرمانی جهان آمد و باز هم رکوردشکنی کرد. او همیشه کیلوهای اضافه‌ای در جیبش دارد که رکورد بزند!

 

تالاخادزه با رکورد ۲۲۵ یک ضرب، ۲۶۷ دوضرب و مجموع ۴۹۲ کیلوگرم ۳ مدال طلای دسته فوق سنگین را از آن خود کرد. او حالا فقط 8 کیلوگرم با رکورد عجیب و باورنکردنی 500 کیلوگرم فاصله دارد.

 

رکوردی که به نظر به همین زودی‌ها توسط غول گرجی شکسته خواهد شد. برخی بر این باورند که او می‌تواند در مقطع حاضر بیش از این نیز رکورد بزند اما ترجیح می‌دهد با توجه به فاصله زیاد و امنی که با نفرات بعدی‌اش دارد، اندک اندک بالا آمده و حالا حالاها رکورد بزند.

 

چیزی که مسلم است او با توجه به سنش، می‌تواند به یکی از پرافتخارترین قهرمانان ورزش دنیا بدل شود. لاشا تالاخادزه دو مدال طلای المپیک های 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد و تاکنون 5 مدال طلای دسته فوق سنگین جهان را نیز به خود اختصاص داده است. 

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶