به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۲۹۵۳
تعداد بازدید: ۶۶۴
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
بازیکن گابنی گل گهر سیرجان حواشی را از بدو ورود خود برای این تیم به وجود آورد که هنوز تصمیمی برای آن اتخاذ نشده است.

به گزارش میدان، اریک باگناما، بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر که ابتدای فصل به این تیم اضافه شد، از نظر قوانین نقل و انتقالات و به دلیل نداشتن بازی در تیم ملی بزرگسالان کشورش حضوری غیر قانونی را در لیگ برتر ایران پشت سر می‌گذارد.

 

قضیه از این قرار است که در نامه ارسالی توسط فدراسیون فوتبال گابن ابهاماتی وجود دارد چرا که از چهار دیدار دوستانه عنوان شده در فدراسیون فوتبال گابن هیچ اطلاعاتی در فضای اینترنت راجع به دیدار‌های دوستانه با لیبریا، توگو و رواندا وجود ندارد و فقط می‌توان بازی دوستانه با بنین را در بازه زمانی مطرح شده در نامه نخست فدراسیون گابن (سپتامبر ۲۰۲۰) یافت که اریک بوکوم در لیست این بازی حضور نداشته است.

 

باشگاه گل گهراحتمالا بر این باور بوده شاید این بازیکن شامل قانونی شود که برای برخی کشور‌های آفریقایی وجود دارد مبنی بر اینکه بازیکنان برخی کشور‌های آفریقایی - که گابن جزو آن‌ها نیست - با داشتن سابقه بازی در تیم‌ملی امید می‌توانند در لیگ ایران بازی کنند.

 

به هر روی اتفاقی که در این میان رخ داده سبب شده تا تیم‌هایی که این بازیکن مقابل آن‌ها به میدان رفته مدعی اعمال قانون و در انتظار ۳ بر صفر شدن بازی‌های گل گهر باشند.

 

تیم‌هایی مانند استقلال و پیکان رسما اعتراض خود را عنوان کرده اند و سپاهان هم که شکست سنگینی را مقابل گل گهر متحمل شد از این اتفاق سود می‌برد حال آنکه به نظر می‌رسد انتظارات تیم‌ها به نتیجه دلخواه‌شان نرسد.

 

اخبار رسیده حاکی از آن است که در نهایت گل گهری‌ها مجبور به قطع همکاری با این بازیکن گابنی خواهند شد و خبری از ۳ بر صفر شدن بازی‌ها به نفع حریفان نیست!

 

این در حالی است که امروز باشگاه‌های پرسپولیس، نساجی، مس، تراکتور، گل‌گهر و ذوب‌آهن، در واکنش به اتفاقات اخیر در ارتباط با مهاجم خارجی تیم فوتبال گل‌گهر در نامه‌ای سرگشاده، خواستار رسیدگی سازمان لیگ به برخی حواشی در این خصوص شده‌اند و اعلام کرده‌اند که خواهان جلوگیری از امتیاز فروشی و بذل و بخشش امتیاز به تیم‌های خاص هستند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۵