به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۲۰۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۸۴
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
به احتمال فراوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از بازی آسیایی این تیم تغییر می‌کند.

به گزارش میدان، همان طور که در 8 شهریور ماه نوشتیم، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد کناره‌گیری از سمتش در این باشگاه را دارد و گفته می‌شود او این روزها مصمم‌تر از همیشه در پی عملی کردن این صمیم است.

 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی از استعفای سمیعی صحبت کرد و گفت که منتظر روزهای آینده خواهد ماند اما قطعا این تغییر و تحول تا بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجبکستان رخ نخواهد داد.

 

پرسپولیسی‌ها 19 شهریور راهی تاجیکستان خواهند شد و 23 شهریور در دوشنبه به مصاف استقلال این کشور خواهند رفت و طبق شنیده‌ها سمیعی در بازگشت از این کشور دیگر در این سمت فعالیتی نخواهد داشت.

 

از طرف دیگر از حالا صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب جانشین سمیعی به گوش می‌رسد و هر روز نام‌های جدیدی به میان می‌آید. از علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس گرفته تا حمیدرضا گرشاسبی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی و مهدی محمدنبی نام‌هایی هستند که در محافل خبری و فضای مجازی از آنها به عنوان مدیرعامل بعدی نام برده می‌شود.

 

برخی از منابع خبری مدعی هستند که مدیرعامل بعدی پرسپولیس، پیش از این هم در این سمت فعالیت داشته و با فضای کار بیگانه نیست. این گروه معتقدند که طاهری گزینه محتمل حضور دوباره در باشگاه پرسپولیس است. حضور طاهری اما در پرسپولیس که به دلیل بازنشستگی از این باشگاه جدا شد شاید مهم باشد اما به نظر می‌رسد در شرایط فعلی خیلی جدی نیست.

 

از طرف دیگر حمیدرضا گرشاسبی هم این روزها به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد انتخاب شده و بعید به نظر می‌رسد به این سرعت عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشد و دوباره مدیریت پرسپولیس به عهده بگیرد.

 

مهدی محمدنبی دیگر فرد شناخته شده‌ای است که از او به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس نام برده می‌شود. نبی اما احتمالا در وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک سمت خواهد گرفت و حضورش در پرسپولیس خیلی محتمل نیست. او احتمالا مدیر توسعه و تجهیز وزارت ورزش یا دبیرکل کمیته ملی المپیک خواهد شد و راهش احتمالا به پرسپولیس نخواهد رسید؛ هر چند که علاقه بسیار زیادی به کار در پرسپولیس داشته و همچنان دارد.

 

در این خصوص حتی شنیده شد که حمیدرضا صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  تحرکاتی را برای اینکه بتواند به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود انجام داده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شانس او بسیار کم است.

 

در این بین ممکن است شانس حبیب کاشانی نسبت به بقیه بسیار بیشتر باشد. کاشانی در دولت فعلی در شورای شهر فعالیت دارد و همچنین از نظر سیاسی با دولت فعلی همفکر است. ضمن اینکه کاشانی پیش از این هم سابقه حضور در پرسپولیس را به عنوان مدیرعامل دارد و اصلاً با فضای کار غریبه نیست.

 

به نظر می رسد بین کاشانی و طاهری در نهایت یک نفر به عنوان مدیرعامل انتخاب شود هرچند محمد آخوندی هم دیگر گزینه برای این پست است اما به نظر می رسد شانسش نسبت به بقیه بسیار کمتر باشد.

 

هر چه هست به احتمال فراوان بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان شاهد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس خواهد بود مگر اینکه حمید سجادی و وزارت تصمیم بگیرند تیم فعلی مدیریت در پرسپولیس ماندگار شود.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶