به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۱۶
۹۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۵۲
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
جهان مبهوت گل استثنایی طارمی

بالاخره برگردان مهدی گرفت

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های چلسی و پورتو در حالی در ورزشگاه رامون سانچز شهر سویا برگزار شد که مهدی طارمی با گلزنی دردقایق پایانی بازی نام خود را بیش از گذشته بر سر زبان ها انداخت.

به گزارش میدان، مهدی طارمی که در این فصل یکی از ستاره‌های پورتو بوده و با گلزنی، پاس گل و گرفتن پنالتی، بیشترین تاثیر را در گل‌های تیمش داشته، در هشت مسابقه رسمی اخیرشان هیچ گلی به ثمر نرسانده بود و در دیدار برگشت برابر یوونتوس هم اخراج شد و شاید به همین علت در دیدار برابر چلسی در ترکیب قرار نگرفت.

ستاره ایرانی پورتو تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین پاس رو به جلوی کرونا و ارسال چیپ اوتاویو را به ضربه سر به گوشه سمت راست دروازه چلسی زد که مندی با واکنش مناسب توپ را جمع کرد. پورتو که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، آخرین حمله را در دقیقه ۳+۹۰ با حرکت از جناح راست زمین تدارک دید که توپ ارسالی به محوطه جریمه را مهدی طارمی با ضربه قیچی برگردان تماشایی و در حالی که کاری از دست مندی برنمی‌آمد، تبدیل به گل اول نماینده پرتغال کرد.

نکته مهم اینجاست که طارمی از زمان حضور در پرسپولیس بارها سعی کرده بود از روی ضربه برگردان گلزنی کند اما هر بار موفق به انجام آن نشده بود و بالاخره در بازی برابر چلسی شانس به او رو کرد تا او بتواند گل استثنایی خود را به ثمر برساند.

 

برگردانی برای رسیدن به اوج

 

طارمی اولین برگردان خود را در اولین حضور خود در پرسپولیس و در داربی پایتخت زد. مهدی در زمان هدایت درخشان در داربی پایتخت ودر شرایطی که پرسپولیس از استقلال عقب بود در نیمه دوم به میدان رفت اولن توپی که به او رسید را با برگردانی نصفه و نیمه زد که ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. هر چند که مهدی در همان بازی با یک ضربه سر پاس اولین گل بازی را به نوری داد و از همان زمان از آغاز ماجراجویی یک مهاجم بزرگ داد.

 

برگردان پورتویی به فولاد

مهدی در دوران رویایی خود در پرسپولیس در اهواز در شرایطی که پرسپولیس با 2 گل از حریف خود پیش بود روی ارسال سروش رفیعی ضربه برگردان فوق العاده ای را زد که توپ او با بدشانسی محز به دیرک دروازه برخورد کرد تا دومین شانس مهدی هم تبدیل به گل نشود.

 

برگردانی که در آسیا نگرفت

طارمی در لیگ قهرمانان آسیا هم یکبار شانس خود را برای زدن گل برگردان امتحان کرد اما توپ روی پای او ننشست تا مهدی نتواند گل آکروباتیک خود را در آسیا به ثمر برساند.

 

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۳