به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۵
۴۱۴
تعداد بازدید: ۵۱۲
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر شنبه هفته آتی میزبان پیکان خواهد بود.

به گزارش میدان، با توجه به اینکه 5 بازیکن تیم آبی به کرونا مبتلا شده اند این شایعه به وجود آمده که احتمالا این بازی با درخواست باشگاه استقلال برگزار نخواهد شد اما تا اکنون سازمان لیگ در این باره خبری را منتشر نکرده است و البته تصمیم گیرنده در این زمینه مرکز پزشکی ورزشی فدراسیون فوتبال یعنی ایفمارک است که روی آزمایشات تیم ها نظارت می کند.

خوشبختانه در این بین اعلام شده تست دوم مهدی قایدی منفی در آمده است و می تواند در تمرینات تیم آبی شرکت کند. به نظر می رسد ابتلای 4 بازیکن به کرونا نمی تواند منجر به لغو مسابقه تیم شود و این پایین تر از استانداردی است که سازمان لیگ برای لغو بازی های لیگ برتر در نظر گرفته است.

فصل گذشته بازی استقلال در برابر پارس جنوبی به همین بهانه برگزار نشد که در آن برهه از زمان تعداد کرونایی های تیم آبی بیشتر بود. تیم پیکان پیش تر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود برای برگزاری این بازی آماده است.

فرهاد مجیدی همانند محرم نوید کیا برای اینکه با سهل انگاری بازیکنان خود در ابتلا به ویروس کرونا مبارزه کند مانع از پرداختی بازیکنانی شده که با حضور در محافل عمومی به این ویروس مبتلا شده اند و امیدوار است در ادامه بازی ها همه نفرات خود را در اختیار داشته باشد.

محرم نوید کیا با حضور در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود هر بازیکنی از تیم مبتلا به ویروس کرونا شود 10 درصد جریمه خواهد شد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸