به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۹
۱۵۸
تعداد بازدید: ۵۷۰
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
حضور دو بازیکن شاخص استقلال در سالهای نه چندان دور، در ورزشگاه امام رضا(ع) مهمترین نکته بازی امید استقلال مقابل امید بادران بود.

به گزارش میدان، چهارشنبه هفته گذشته و ساعاتی قبل از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، ساکت الهامی به باشگاه استقلال رفت و مشخص شد که او روی مجتبی جباری به عنوان دستیارش در کادر فنی استقلال نظر دارد.

در شرایطی که تکلیف نیمکت استقلال هنوز مشخص نشده بود، جباری در مصاحبه‌ای شدیدا از فرهاد مجیدی انتقاد کرد و گفت: قرار بود من در زمان شفر به عنوان کمک مربی وارد کادر فنی شوم اما امیر حسین فتحی برای اینکه وضعیت خود را بین هواداران بهتر کند، فرهاد مجیدی را آورد و بعدا شرایطی پیش آوردند که او سرمربی شود. من در آن زمان صحبتی نکردم ولی حالا احساس ناراحتی برای باشگاه استقلال دارم. کسی که هیچوقت فضای کنفرانس مطبوعاتی را تجربه نکرده است و در حساس ترین برهه برای اینکه زمان ماندن خود را در استقلال بیشتر کند، یک جام را از استقلال و هواداران بی نظیرش می گیرد، طوری می خواهند در ذهن هوادار این باور را ایجاد کنند که گزینه ای جز او نیست در حالی که اصلا اینطور نیست. من می توانم خیلی افراد را نام ببرم که هم سطح ایشان هستند و اینکه با فضای مجازی بخواهیم در ذهن هوادار کنیم که استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست. ناراحتی من این است که باشگاه بزرگ استقلال یک گزینه داشته باشد.

حالا و فقط 6 روز بعد از صحبتهای جباری علیه مجیدی، این دو نفر از نزدیک شاهد بازی تیم آرش برهانی بودند. البته این دو نفر با هم روبرو نشدند و بدون برخورد با یکدیگر از ورزشگاه خارج شدند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۳