- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای
به گزارش میدان، سعید اخباری، سرمربی چادرملو، در نشست خبری پیش از دیدار با گلگهر با انتقاد از برگزاری تورنمنت تعیین سهمیه آسیایی گفت: برگزاری این مسابقات تصمیم مسئولان و هیاترئیسه بود. ما به دلایل مختلف با این تصمیم مخالف بودیم، اما ناچار به تمکین شدیم. متاسفانه پس از بازی قبلی مقابل پرسپولیس، آن هم بعد از ۱۱۷ روز دوری از تمرین، همانطور که پیشبینی میکردیم هفت بازیکن ما مصدوم شدند و حالا حتی نمیدانیم با چه ترکیبی برابر گلگهر به میدان خواهیم رفت؛ شاید تعداد بازیکنانمان به حد نصاب هم نرسد.
وی ادامه داد: به نظر میرسد خیلیها دوست ندارند چادرملو به آسیا برسد. فاصله زمانی مسابقات، ابلاغ زمان بازی با گلگهر و نحوه تصمیمگیریها منطقی نیست.
اخباری درباره سهمیه سوم آسیا نیز اظهار داشت: در حالت عادی این سهمیه متعلق به سپاهان بود، اما به دلیل شرایطی که پیش آمد، وضعیت به شکلی تغییر کرد که این تورنمنت بین تیمهای چهارم تا ششم برگزار میشود؛ در حالی که اساسا قرار نبود چنین رقابتی برگزار شود.
سرمربی چادرملو در تشریح دلیل اعتراض باشگاه به این مسابقات گفت: اعتراض ما این بود که معدل امتیازات چادرملو از برخی تیمها بیشتر بود. عجیبتر اینکه تیمی که یک بازی بیشتر انجام داده، استراحت کرده اما چادرملو و پرسپولیس مجبور شدند یک مسابقه دیگر برگزار کنند و در نهایت امتیاز را هم به سود تیم دیگری در نظر گرفتند.
وی افزود: تاج نسبت به برگزاری لیگ و احقاق حقوق تیمها حساسیت نشان میدهد، اما ما باید بازی با گلگهر را در شرایطی کاملا نابرابر برگزار کنیم.
اخباری درباره برنامهریزی تیم در صورت کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: وقتی حتی از نیم ساعت بعد هم اطمینان نداریم، صحبت از برنامهریزی برای آینده بسیار دشوار است.
سرمربی چادرملو در پایان با اشاره به دیدار قبلی تیمش مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای آن مسابقه شرایط بسیار سختی داشتیم؛ به دلیل ایام عزاداری، بازیکنان در نقاط مختلف کشور بودند و حتی برخی از آنها شب مسابقه به تیم اضافه شدند. در مقابل، مجموعه مدیریتی پرسپولیس برای حضور این تیم در تورنمنت سهمیه آسیا زحمات زیادی کشید. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و از نام بزرگی برخوردار است.