کد خبر : ۲۶۳۵۴
۰۷:۴۱

۱۴۰۵/۰۴/۰۷

آخرین امید هم از دست رفت؛ ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد

تیم ملی ایران با وجود امیدواری به نتایج سایر گروه‌ها برای صعود به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر، نتوانست بلیت مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۶ را به دست آورد.
ایران

به گزارش میدان، با پایان دیدارهای مرحله گروهی و مشخص شدن چهره تیم‌های صعودکننده، پرونده حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ نیز بسته شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که با سه تساوی برابر نیوزیلند، بلژیک و مصر و کسب سه امتیاز در رده سوم گروه G قرار گرفته بودند، امیدوار بودند با رقم خوردن نتایج مطلوب در سایر گروه‌ها، به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی شوند.

با این حال، هیچ‌یک از نتایج مورد نیاز ایران به وقوع نپیوست. نه تیم ملی ازبکستان موفق شد از سد کنگو عبور کند، نه اتریش و الجزایر توانستند از یکدیگر برتری داشته باشند و نه غنا توانست از کرواسی امتیاز کسب کند.

به این ترتیب، تیم ملی ایران با وجود نمایش‌های قابل قبول و کسب سه تساوی در گروهی دشوار، نتوانست سهمیه حضور در مرحله حذفی را به دست آورد و جام جهانی ۲۰۲۶ برای شاگردان قلعه‌نویی در پایان مرحله گروهی به پایان رسید.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha