کد خبر : ۲۶۲۷۵
۱۱:۴۳

۱۴۰۵/۰۴/۰۴

بیانی: مقابل مصر هم باید روی ضدحمله حساب کنیم/ تیم ملی می‌توانست سه امتیاز بازی با بلژیک را بگیرد

پیشکسوت فوتبال ایران، با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران مقابل بلژیک گفت که بازیکنان با هدف کسب یک امتیاز بازی کردند و در این مأموریت موفق بودند و این تیم می‌تواند مقابل مصر نیز به نتیجه مطلوب برسد.
جام جهانی

شاهین بیانی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌گو با خبرنگار میدان، برای ارزیابی عملکرد بازیکنان کشورمان در دیدار برابر بلژیک اظهار کرد: هدف اصلی کادر فنی و بازیکنان این بود که با یک بازی بسته و دفاعی، روی ضدحمله‌ها حساب کنند و حداقل یک امتیاز از این مسابقه بگیرند. به نظرم تیم به این هدف رسید و عملکرد قابل قبولی داشت.

او با اشاره به اخراج بازیکن بلژیک و شرایطی که برای ایران ایجاد شد، افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن بلژیک، می‌شد فشار بیشتری روی حریف وارد کرد و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد. اگر تعداد نفرات بیشتری در ضدحمله‌ها حضور داشتند، حتی گرفتن سه امتیاز هم دور از دسترس نبود.

بیانی همچنین ادامه داد: برای صعود از گروه G تیم ملی نیاز به یک پیروزی داشت و این فرصت می‌توانست در دیدار برابر  نیوزیلند یا بلژیک به دست بیاید؛ با این حال، حالا که کار به بازی با مصر رسیده، باید با همان برنامه دفاعی و ضدحمله‌ای اما با دقت و نفرات بیشتر در فاز انتقال وارد میدان شد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار پیش‌رو مقابل مصر نیز گفت: به نظر می‌رسد ایران برابر مصر هم مانند بازی با بلژیک با رویکردی بسته و محتاطانه بازی کند و بیشتر به ضدحمله دل ببندد. در چنین شرایطی، تیم ملی باید از فضاهای ایجادشده استفاده کند و با هماهنگی بیشتر در حملات سریع، شانس خود را برای پیروزی افزایش دهد.

بیانی در پایان تأکید کرد: اگر تیم ملی در ضدحمله‌ها با نفرات بیشتری شرکت کند، حتی می‌تواند به سه امتیاز این مسابقه برسد و شانس صعود یا حتی صدرنشینی در گروه را زنده نگه دارد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha