به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۷۷۲۷
تعداد بازدید: ۵۲۳
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آاس رم در لحظات پایانی از یک شکست خانگی فرار کرد تا با حداقل امتیاز این هفته را به پایان ببرد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، روز چهارم از هفته ۳۶ سری‌آ در شرایطی پیگیری شد که آاس رم رده هفتمی در خانه پذیرای سالرنیتانا رده پانزدهمی بود.

در این دیدار شاگردان ژوزه مورینیو در شرایطی به میدان رفتند که آنها در دو بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده و درصدد بودند تا در این دیدار ضمن برتری جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در دقیقه ۱۲ این بازی آنتونیو کاندروا برای سالرنیتانا گلزنی کرد اما در دقیقه ۴۵ راجر ایبانز موفق شد کار را به تساوی بکشاند اما این گل با بررسی تصاویر VAR مردود اعلام شد.

در نیمه دوم بازهم شاگردان مورینیو به دنبال جبران نتیجه بودند و در دقیقه ۴۷ استفان الشعراوی موفق شد رم را به بازی بازگرداند اما ۶ دقیقه بعد دوباره این سالرنیتانا بود که با گلزنی بولایه دیا پیش افتاد تا سالرنیتانا در آستانه یک برد شیرین قرار گیرد.

در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد نمانیا ماتیچ در دقیقه ۸۳ کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به حداقل امتیاز بسنده کنند. با این نتیجه کار مورینیو و شاگردانش برای کسب سهمیه فصل آتی لیگ اروپا سخت‌تر از قبل شود.

در ثانیه‌های پایانی این بازی به دلیل دیگری دو بازیکن و دخالت نیمکت نیشینان داور بازی سرمربی سالرنیتانا و یکی از اعضای رم را با کارت قرمز جریمه کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰