به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۶۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۰۹
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
برخی اظهارات در مورد تمایل فدراسیون فوتبال به همکاری احتمالی با سرمربی سرخپوشان، هواداران این باشگاه، به شدت موضع گرفتند.

به گزارش میدان، بعد از مطرح شدن نام خمز ، سرمربی تیم تراکتور به عنوان کاندیدای مربیگیری تیم ملی برخی علاقه‌مندان به این تیم که با این مربی از عملکرد تیم‌شان لذت می‌برند به باشگاه حمله کرده و خواهان عدم همکاری با فدراسیون فوتبال شدند. متهم ردیف اول البته نصیرزاده است. از این‌رو او در تازه‌ترین واکنشی که نسبت به این موضوع داشت ادعا کرد تحت فشار فدراسیون فوتبال قرار نمی‌گیرد و چون باشگاهی خصوصی است نمی‌توانند آنها را به‌زور راضی به همکاری با تیم ملی کنند.

 

از طرفی باشگاه تراکتور برای از بین بردن ابهامات و در شرایطی که می‌خواهد صداقت خود را به هواداران نشان دهد، خواهان برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی با تدریس خمز در تبریز شده تا این مربی در این مدت بتواند به‌راحتی در تمرینات تیم تراکتور حاضر شود و از تهران هم دور بماند.

 

در همین راستا تراکتوری‌ها برای اینکه حساسیت‌ها روی خمز را کاهش دهند به دینکا آلن، مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور اشاره کرده و مدعی شدند او نیز قرار است طی همکاری با فدراسیون کلاس‌های آموزشی برگزار کند؛ چراکه او هم مدرس بین‌المللی بوده، پس یعنی او هم می‌خواهد سرمربی تیم ملی شود؟

 

به هر حال اگر خمز کلاس‌های دانش‌افزایی را هم برگزار کند در فروردین ماه خواهد بود و به گفته تاج مربی تیم ملی تا 20 اسفند مشخص می‌شود اما از هر سو به خمز و توانایی‌هایش نگاه می‌کنیم او با فاکتورهایی که  فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی عنوان می‌کند هماهنگی دارد اما فعلا هدف تاج انتخاب یک گزینه خارجی بزرگ‌تر و نامدارتر است تا بتواند تیم ملی را در جام ملت‌ها در کورس قهرمانی قرار دهد.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
King leo
0
0
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
خدارو شکر عشقیم تراکتوردی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
0
0
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
خدا لعنتون کنه،دوماه با اعصاب ما ملت بازی میکنید
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴