به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۶۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۹۴
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
دو بازیکن استقلال از محرومیت ساپینتو بسیار راضی و خشنود هستند!

به گزارش میدان، استقلال در هفته بیست و دوم به مصاف گل گهر سیرجان می رود. ساپینتو سرمربی تیم استقلال در این بازی غایب است و نمی تواند استقلال را از روی نیمکت همراهی کند.

 

با توجه به شرایط این مربی روی نیمکت و حواشی که در جریان بازی و پایان بازی های استقلال برای این مربی ایجاد می شود اکثر بازیکنان استقلال خواستار حضور وی روی سکوها هستند زیرا حواشی بسیار وی روی نیمکت در بازی و عملکرد نفرات تیم تاثیر منفی دارد و عدم حضور وی در کنار زمین به نفع اعضای تیم است.

 

پیش از این روزبه چشمی پس از برد استقلال در کرمان و درگیری ساپینتو با هواداران و مربیان تیم حریف به سمت نیمکت تیم حمله ور شد و از کادرفنی خواست تا در مقابل سرمربی استقلال ایستادگی کنند و اجازه این رفتارها را به وی ندهند زیرا بازیکنان در زمین استرس دارند و به دلیل رفتار و حرکات این مربی نمی توانند عملکرد خوبی در زمین مسابقه داشته باشند.

 

کاپیتان استقلال پس از این اتفاق نیز خواستار عدم حضور ساپینتو روی نیمکت شد و حتی به کادرفنی اعلام کرده که با ادامه این روند اعضای تیم نیز آرامش بیشتری دارند و تمرکزشان در زمین مسابقه بیشتر از وقتی است که استرس رفتار ساپینتو را دارند!

 

از طرفی استقلال  این هفته با تیمی دیدار می کند که نیمکت آن را مربیان سابق این تیم تشکیل داده و امکان ایجاد درگیری و حاشیه بسیار زیاد است و غیبت ساپینتو  روی نیمکت تیم می تواند به نفع استقلال تمام شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷