به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۷۶۰۴
تعداد بازدید: ۱۶۴۵
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
رختکن تیم استقلال پس از بازی با نساجی با اتفاقات زیادی همراه بود.

به گزارش میدان، تیم استقلال در شرایطی که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر داشت به تساوی یک_ یک دست یافت تا فاضله امتیازی‌اش با سپاهان و پرسپولیس به 3 و 2 امتیاز برسد. 

 

استقلال در این بازی موقعیت‌های زیادی از دست داد و دو بار توپ را به تیر دروازه زد اما شوت از راه دور ایوب کلانتری بازی را به تساوی کشاند. پس از پایان بازی، رختکن استقلال اتفاقات زیادی را در پی داشت. بازیکنان از اینکه امیر عرب براقی خطای پنالتی روی مهدی قایدی را نگرفته است شاکی بودند و عنوان کردند در میان خبرنگاران از او انتقاد خواهند کرد. یک نفر از بازیکنان فریاد می‌زد او همان داوری است که در بازی با مس رفسنجان خطای پنالتی را نگرفت و می‌دانیم برای چه دلیل این کار را کرده است.

 

بحث بعدی، ناراحتی بازیکنان از از دست دادن موقعیت‌ها بود که برخی بازیکنان باتجربه از آنها خواستند تمرکزشان را برای بازی‌های بعدی بگذارند. موضوع بعدی، ماجرای پرونده آندره‌آ استراماچونی بود که روزبه چشمی و یکی دو بازیکن دیگر به نمایندگی از سایر بازیکنان عنوان کردند که صحبت خواهند کرد، چرا که این ماجرا ممکن است فکر بازیکنان را درگیر کند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱