به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۸
۷۴۴۱
تعداد بازدید: ۴۸۷
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
ریکاردو ساپینتو با سومین پیروزی متوالی شرایط خوبی را برای خودش و استقلال بوجود آورد‌.

به گزارش میدان، تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، استقلال ۳۳ امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان هم با ۱۱ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی، سینا عبدالهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۶ کوین یامگا با ارسال پاس عرضی برای آرش رضاوند، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد تا با یک بغل پای دقیق آبی‌پوشان را پیش بیندازد.

در دقیقه ۵۵ آرش رضاوند با یک پاس زیبا  مهدی قائدی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن هم با یک بغل پا دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند.

در دقیقه ۹۱ مهدی قائدی با یک حرکت انفرادی زیبا وارد محوطه جریمه شد و به راحتی گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۳+۹۰ روی اشتباه سعیدی‌فر گلر تعویضی استقلال ، گل اول نفت مسجدسلیمان توسط میلاد شیخ‌سلیمانی به ثمر رسید.

یکی از نکات جالب این دیدار، تقابل رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجدسلیمان با تیم سابق خود، استقلال بود. با احتساب نتیجه مسابقه امروز، عنایتی به عنوان بازیکن، ۱۶ بار و در قامت مربی ۳ بازی مقابل استقلال قرار گرفته که در هیچ کدام از این ۱۹ مصاف به پیروزی نرسیده است. این درشرایطی است که مسجد سلیمانی‌های قعرنشین در دو هفته اول روی کار آمدن رضا عنایتی شکست نخورده بودند و شرایط متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول تجربه می‌کردند اما شاگردان ریکاردو ساپینتو، روند مثبت این تیم خوزستانی را متوقف کرد.

 

با مصدومیت سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی در چند بازی اخیر درون دروازه استقلال قرار گرفته بود و روند سینوسی‌ای را از خود به نمایش گذاشت. رضایی در نخستین بازی فصل خود مقابل سپاهان، اشتباه تاثیرگذاری داشت که در نهایت به شکست استقلال منجر شد. او با وجود کلین‌شیت در بازی با ملوان بندرانزلی، هفته گذشته دوباره با اشتباهی عجیب و بچه‌گانه یک گل را تقدیم مس کرمان کرد. با این حال، علیرضا رضایی در اواخر نیمه اول بازی امروز مصدوم شد و در آغاز نیمه دوم جای خود را به سینا سعیدی‌فر داد تا دروازه‌بان سوم استقلال در این فصل مسابقات فرصت بازی پیدا کند.

 

علاوه بر محرومیت ریکاردو ساپینتو، تیم استقلال در بازی امروز هم همانند دیدارهای گذشته با چالش غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود در خط هافبک مواجه بود. زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور شرایط بازی نداشتند و محمدحسین مرادمند و سیدحسین حسینی هم به این مسابقه نرسیدند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۴