به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۳۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۸
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
قیمت سرسام آور بلیت در مسابقات لیگ برتر صدای هواداران را در آورده است.

به گزارش میدان، وقتی می‌شنویم کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق مشارکت با یک موسسه خیریه فرانسوی، طرح خیریه فروش بلیت را راه‌اندازی کرده است که از طریق آن برای خانواده‌های کم درآمد این فرصت را ایجاد می‌کند تا بتوانند حضور در المپیک و پارالمپیک سال آینده را تجربه کنند ياد بلیط های یک میلیونی خودمان در لیگ برتر ایران می‌افتیم. آن هم لیگی بی کیفیت در ورزشگاه‌های اغلب فرسوده و در خطر ریزش که اصلا برای اغلب جامعه فوتبال ارزش تماشای از نزدیک را ندارد چه برسد خرید بلیط با قیمت‌های خارج ار عرف!

 

 

با طرح فرانسوی‌ها افراد که بلیت مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را خریداری می‌کنند، می‌تواند با پرداخت ۲ یورو اضافه‌تر و اهدای آن برای خرید بلیت و تامین هزینه‌های سفر افرادی که امکان حضور در پاریس را ندارد، در این کار خیر شرکت کنند. با این کار خانواده‌ها، جوانان، سالمندان و افراد دارای معلولیت بیشتری از بازی‌ها دیدن خواهند کرد.

 


ما نیز در لیگ برتر ایران با افزایش قیمت خیره کننده بلیت نه تنها ذره‌ای به فکر قشر کم درآمد  نیستیم بلکه مسابقات را به سوی سکوهای خالی سوق داده، امکان حضور در ورزشگاه را از همه اقشار می‌گیریم .

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳