به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۳۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۷۷
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در یک حرکت رونالدینیویی و مطرح کردن چند اسم ،مخفیانه مذاکراتش را با دو مهاجم برزیلی دنبال می کند .

به گزارش میدان، در شرایطی که اخباری از مذاکره باشگاه پرسپولیس با ولینگتون لوییس دسوزا مهاجم برزیلی باشگاه شونان بلمار ژاپن منتشر شده است، اما وضعیت این بازیکن در لیگ ژاپن در چند سال گذشته و عدم حضورش در تیم‌های بالای جدول لیگ ژاپن این مسئله را مطرح کرد که این بازیکن نمی‌تواند در لیگ ایران بازی کند.
در همین خصوص شنیده می‌شود ،  باشگاه پرسپولیس با دو مهاجم دیگر برزیلی  وارد مذاکره شده است و دسوزا و انتشار نام این بازیکن به دلیل حضور در لیگ ژاپن و ویسل کوبه بخش انحرافی مذاکرات بوده است و نام دو مهاجم دیگر که اتفاقا هر دو برزیلی و یکی در لیگ ژاپن و دیگری در برزیل مشغول بازی است مطرح می باشد.


اولی  یک مهاجم برزیلی با تجربه و شاغل در لیگ  ژاپن است و به نظر میرسید خبر حضور ولینگتون از جی لیگ  برای رد گم‌کنی نام این بازیکن بوده است.
پیگیری‌های خبرنگار میدان حاکی از آن است که داگلاس، مهاجم ۳۵ ساله برزیلی که همراه با تیم ویسل کوبه در لیگ قهرمانان سال 2020 حضور داشته، یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی است و نکته قابل توجه این است که داگلاس با وجود سن بالایی که دارد، آمار گلزنی بسیار خوبی را در تیم فعلی خود یعنی کاشیوا ریسول به ثبت رسانده و ارز فعلی او در ترنسفرمارکت ۴۲۰ هزار یورو برآورد شده است.

با گزینه جدی، جدید و مخفی پرسپولیس آشنا شوید

دومین گزینه مطرح شده ، مهاجم ۲۳ ساله برزیلی است که در بیش از ۵۰ بازی گذشته خود کمتر از ۱۰ گل در لیگ کشورش به ثمر رسانده است. این مهاجم نوک ظاهرا از طرف اوسمار لاس ویرا مربی پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی معرفی شده است. این مهاجم که در حال حاضر بازیکن آزاد به شمار می‌رود در سایت ترانسفرمارکت حدود ۵۰۰ هزار دلار ارزش دارد.


حالا باید دید در نهایت کدام گزینه مطرح شده پرسپولیسی می‌شود و ترفند مخفی نگه داشتن مذاکرات پایان خوبی برای یحیی و تیمش خواهد داشت؟

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲